خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا

رحیمی به دور چهارم رسید/ صعود یزدانی به دور سوم/ مصاف هادی با بلال ماخوف

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۶۰۶

3 آزادکار ایران کار خود را با پیروزی دنبال کردند تا همچنان در جدول گروه های خود سیر صعودی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در لاس وگاس آمریکا، حسن یزدانی با شکست حریف کره جنوبی به دور سوم رفت.

در وزن 70 کیلوگرم  حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم جانگ از کره جنوبی دارنده مدال برنز آسیا، را با نتیجه 16 بر 4 شکست داد. وی در دور سوم با میروسلاو کایروف از بلغارستان دارنده مدال برنز اروپا مبارزه می کند. تلاشادزه از گرجستان، گرین از آمریکا و نمایندگان ژاپن و اوکراین در گروه یزدانی

در وزن 125 کیلوگرم که 32 نفر وزن کشی کرده اند، پرویز هادی که در آخرین روزهای حضور در رقابت های جهانی با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد در نخستین تجربه حضور در آوردگاه جهانی، در دور نخست به دلیل حاضر نشدن الکسی شیماروف از بلاروس قهرمان جهان پیروز شد.

وی در دور دوم گوگلایف کشتی گیر روسی الاصل اسلواکی نفر پنجم بازی های اروپایی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد تا دور سوم به مصاف بلال ماخوف روس قهرمان جهان برود.شبانبای از قزاقستان، سزار اکگول از ترکیه و نماینده ارمنستان در گروه هادی هدستند.

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی با شکست کشتی گیر آمریکایی راهی دور چهارم شد. رحیمی در دور اول مقابل میجاس از ونزوئلا با نتیجه نزدیک 4 بر 3 به برتری رسید. وی در دور دوم  اسداله لاچینوف کشتی گیر روسی الاصل بلاروس را با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد.

رحیمی در دور سوم آنتونی راموس از آمریکا را در یک کشتی حساس و نفسگیر با نتیجه 3 بر یک شکست داد.جانگ از کره شمالی، کومار از هند و لبدف از روسیه در گروه نماینده ایران هستند.

هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز