خبرگزاری کار ایران

المپیک ۲۰۱۶ ریو

سه مرد طلایی المپیک لندن در روز یازدهم به میدان می‌روند

امید نوروزی، قاسم رضایی در کشتی فرنگی و بهداد سلیمی در وزنه‌برداری سه نماینده کاروان ورزشی ایران در روز یازدهم رقابت‌های المپیک خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یازدهمین روز از رقابت‌های ایران در حالی آغاز خواهد شد که سه نماینده طلای ایران در المپیک لندن، رقابت‌های خود را در بازی‌های المپیک ریو آغاز خواهند کرد.

امید نوروزی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی و بهداد سلیمی در وزنه‌برداری نمایندگان ایران در روز یازدهم رقابت‌های المپیک ریو هستند. ورزشکارانی که در المپیک لندن توانستند مدال‌های خوش رنگی برای ایران به دست آورند.

امید نوروزی، کشتی‌گیر وزن 66- کیلوگرم کشتی فرنگی، از ساعت 17:30 (به وقت تهران) پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ویلیکسیس دِخسوس ریواس اسپینوزا از ونزوئلا می‌رود. نوروزی در صورت برتری مقابل این کشتی‌گیر، در دور سوم با برنده شاماگی بولکواتزه از گرجستان و تروسپو وائلیمائکی از فنلاند روبه‌رو خواهد شد و اگر در این رقابت پیروز شود، به نیمه نهایی راه پیدا می‌کند.

قاسم  رضایی در وزن 98- کیلوگرم کشتی فرنگی،از ساعت 17:30 (به وقت تهران) در دور اول با قرعه استراحت مواجه شده و در دور دوم با برنده لویلیس خوزه پرز مورا از ونزوئلا و هاردیپ از هند دیدار می‌کند. قاسم رضایی هم مانند امید نوروزی راه همواری تا رسیدن به نیمه نهایی پیش رو دارد.

بهداد سلیمی، وزنهبردار فوق سنگین ایران بامداد چهارشنبه به عنوان آخرین نماینده ایران از ساعت 2:30 بامداد (به وقت تهران) به روی تخته می‌رود. بهداد با توجه به مصدومیتی که داشت، توانست به مرز آمادگی برسد و حالا همه منتظرند تا این ورزشکار پرافتخار سومین طلای وزنه‌برداری‌ ایران را در رقابت‌های المپیک ریو به دست آورد.

 

کد خبر : ۴۰۱۱۵۷