خبرگزاری کار ایران

شهنازی: والیبال ایران حقانیت خود را ثابت کرد

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: به رغم اینکه تیم های شرکت کننده در بازی های المپیک با شرایط متفاوتی نسبت به لیگ جهانی در این بازی ها شرکت کردند، اما والیبال ایران توانایی و حقانیت خود را با صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک ثابت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی، درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های المپیک گفت: فدراسیون والیبال با برنامه ریزی اصولی و چندین ساله، رویای این رشته ورزشی ایران را محقق کرد که جای تشکر و قدردانی از تمامی مربیان فعلی و قبلی، بازیکنان و خانواده بزرگ والیبال که همیشه حامی تیم ملی بودند، دارد.
وی با بیان اینکه من سال‌ها در کنار تیم ملی والیبال شاهد تلاش بازیکنان برای رسیدن به این هدف بودم، گفت: صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک کار بزرگی است و امیدوارم تیم ایران در مرحله پلی آف نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران درباره مسابقه با روسیه در آخرین دیدار دور مقدماتی گفت: دیدار با روسیه متفاوت خواهد بود اما ملی پوشان والیبال ایران توانایی شکست این تیم را نیز دارند و امیدوارم با پیروزی برابر روس‌ها جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند تا در مرحله یک چهارم نهایی شرایط بهتری برای خود مهیا کنند.
وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال ایران در مرحله پلی اف نسبت به دور مقدماتی نیز عملکرد بهتری خواهد داشت اما حریفان نیز سخت می شوند. امیدوارم نتیجه عملکرد تیم ایران در این مرحله شگفتی دیگری برای والیبال کشورمان رقم بزند.
شهنازی که در حال حاضر به همراه ملی پوشان ب والیبال ایران در اردوی برون مرزی قطر بسر می‌برد، درباره وضعیت این تیم گفت: روز گذشته در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه در قطر برابر تیم العربی که خود را برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند، قرار گرفتیم و سه بر یک مغلوب این تیم شدیم.
وی با بیان اینکه تیم العربی از 6 بازیکن ملی پوش استفاده می‌کند، گفت: در این تیم چند بازیکن خارجی از جمله دو بازیکن شاخص از کشورهای برزیل و صربستان بازی می‌کنند که هماهنگی بسیار خوبی نیز بایکدیگر دارند.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران با یادآوری اینکه هنوز شاگردان به شرایط ایده آل نرسیدند، تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی ب چندین ماه تمرین داشته‌اند اما برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان نیاز به ایجاد شرایط مسابقه برای بازیکنان بودیم که اردوی برون مرزی قطر این فرصت را مهیا کرده است. امیدوارم در ادامه این اردو و بازی‌های تدارکاتی دیگر به شرایط مورد نیاز دست یابیم.
تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقه با تیم العربی قطر سه بر یک مغلوب شد. ملی پوشان در یک ست 25 بر 23 العربی را شکست دادند اما در سه ست با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 13 و 27 بر 25 مغلوب این تیم شدند.
این مسابقه دومین دیدار تیم ملی ب والیبال در اردوی برون مرزی قطر بود، ملی پوشان ب والیبال ایران در مسابقه نخست سه بر دو تیم ملی قطر را شکست داده بودند.
تیم ملی ب والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا که از یکم تا هفتم مهرماه به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
هشت تیم برتر قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها حضور دارند که تیم ملی ب والیبال ایران با تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در گروه دوم همگروه است.
در گروه نخست این رقابت‌ها نیز چهار تیم تایلند (میزبان)، چین، قطر و چین تایپه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

کد خبر : ۴۰۰۹۴۸