خبرگزاری کار ایران

عطایی: صعود به مرحله دوم بازی‌های المپیک دستاورد بزرگی است

کارشناس والیبال ایران گفت: از اینجا به بعد هر نتیجه‌ای بگیریم باید از عملکرد فوق‌العاده والیبالیست‌های کشورمان تقدیر کرد زیرا صعود به مرحله دوم بازی های المپیک دستاورد بزرگی برای والیبال ایران است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران، درباره عملکرد شاگردان لوزانو تا به اینجای رقابت‌های المپیک 2016ریو گفت: المپیک باکیفیت‌ترین میدان ورزشی دنیا برای تمام رشته‌ها است و همه تیم‌ها مسلح وارد این میدان بزرگ می‌شوند، پس باید از درخشش تیم ملی کشورمان در این میدان عظیم قدردانی کنیم.

کارشناس والیبال کشورمان گفت: در بین تیم‌هایی که در المپیک حضور دارد، کوچک‌ترینشان حداقل 3بار سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند و با این بازی‌ها آشنا هستند اما تیم ما برای نخستین بار با چنین فضایی روبرو می‌شد و همین تازگی قطعا تاثیر خودش را بر روی بازی تیم ما گذاشت.
وی ادامه داد: اگرچه بازیکنان بعد از بازی آرژانتین و در ست دوم بازی با لهستان خوشبختانه به آن فضا غلبه کردند و توانستند با تسلط بر خودشان نمایش خوبی از خود نشان دهند. ابتدا گرفتن یک امتیاز از لهستان بزرگ و پس از آن پیروزی مقابل کوبا و مصر و رسیدن به مرحله دوم مسابقات دستاورد بزرگی برای والیبال ایران بود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به اینکه نباید انتظار واهی از تیم داشت گفت: از ابتدا هم گفته بودم اگر تیم ما بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند نمایش عالی داشته است. اگر در بازی حذفی پیروز شود که دیگر یعنی بک رخداد تاریخی، اما نباید انتظار بیش از اندازه از بازیکنان داشت تا همین جا هم عالی بوده‌اند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود در المپیک ریو به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن می‌رود.

 

 

کد خبر : ۴۰۰۸۸۰