خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: یک امتیاز شروع خوبی است

سرمربی صنعت نفت آبادان به تمجید از عملکرد بازیکنانش برابر صبا پرداخت.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از بازی برابر صبای قم از کسب تساوی ابراز رضایت کرد.

برخی بازیکنان برای اولین بار بازی کردند

صبا تیم با تجربه‌ای بود. برخی بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ بازی می کردند اما نمایش آنها قابل قبول بود و کمترین موقعیت را به حریف دادند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گوییم و یک امتیاز می‌تواند شروع خوبی برای هر دو تیم باشد. نیمه دوم با توجه به شناختی که در 45 دقیقه اول پیدا کردیم توانستیم چند حمله داشته باشیم ولی ادامه دار نبود چون صبا با تجربه بود و دوم اینکه برخی نفراتمان در کنترل توپ مشکل داشتند چون توپ را دیروز تهیه کردیم و بازیکنان یک روز با توپ‌های لیگ برتر کار کردند.

امیدواریم بهتر شویم

توان بدنی در تیم ما تاثیر گذار بود. بدنسازی سنگینی انجام داده بودیم و هنوز بچه‌های ما از نظر بدنی به شادابی نرسیدند و امیدواریم در هفته‌های آینده بهتر شویم. نگران آینده نیستیم و امیدواریم بازیکنان گمنام ما به ستاره‌های آینده تبدیل شوند و امیدواریم به کم نام و نشان ها انگیزه دهیم.

ما و صبا خوش شانس نبودیم

یک تعویض تدافعی داشتیم که شعبانلو را آوردیم ولی دو تعویض دیگر تدافعی نبود و هجومی کار کردیم. واقعا به دنبال پیروزی بودیم چون احساس کردیم بازی اول می‌توانست با شانس و پیروزی ما همراه باشد. چند تیم امروز با حوادث به گل رسیدند ولی تیم ما و صبا امروز خوش شانس نبودند که مثل آنها گل نزدند.

 

کد خبر : ۳۹۴۳۷۹