خبرگزاری کار ایران

سلیمان فلاح در گفت و گو با ایلنا:

دوست دارم در صبا بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۸۳

از دو تیم تهرانی خوب پیشنهاد دارم / تماسی از مسئولان صبا نداشته ام / صمد مرفاوی را دوست دارم / فکر می کنم در لیست آقا صمد باشم.

ایلنا: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم گفت: در حال حاضر پنج پیشنهاد جدی دارم که دو تیم از پیشنهادات، تیم های خوب تهرانی هستند که هیچکدامشان قطعی نشده؛ اما اولویت اولم صبا است چون فوتبال حرفه ای ام را در این تیم شروع کردم و دوست دارم در صبا بمانم.

میلاد سلیمان فلاح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اینکه مسئولین صبا برای فصل جدید لیگ برتر با وی صحبت شده کرده اند یا خیر، اظهار داشت: هنوز تماسی از مسئولین صبا نداشته ام.

بازیکن صبای قم، از لیست جدید بازیکنان مورد نیاز صمد مرفاوی بی اطلاع است و خاطر نشان کرد: قراردادم با صبا به اتمام رسیده است، اما فکر می کنم در لیست آقای مرفاوی باشم و نمی دانم که من را بخواهند یا نه ولی خیلی دوست دارم با ایشان کار کنم.

وی افزود: سالی که من در بازی های من در صبا پیشرفت خوبی داشت، با آقا صمد کار می کردم و خیلی ایشان را دوست دارم.

سلیمان فلاح یادآور شد: آقای مرفاوی از اشخاص بزرگ فوتبال کشور هستند؛ هم زمانی که به عنوان بازیکن بازی می کردند و هم در عرصه مربی گری نتایج خوبی را با تیم های مختلف به دست آوردند.

وی درباره بدهی های باشگاه نسبت به بازیکنان ابراز کرد: هنوز خبری از پرداخت قرارداد ها نیست ولی مسئولین گفته اند پرداخت می کنیم و همان چک آبان ماه ۹۲ در اختیار ما است.

بازیکن جوان و آینده دار فوتبال کشور، در پاسخ به این سوال که با توجه به شروع تمرینات صبا از هفدهم خردادماه، مسئولان صبا زمان را برای بستن تیم جدید از دست نمی دهند، گفت: تا این لحظه ام دیر شده است و شاید ما را نمی خواهند که چیزی نمی گویند، اما هروقت تماس بگیرند در خدمت باشگاه هستم.

وی انتخاب مرفاوی را انتخابی خوب و درست دانست و تصریح کرد: دوسالی که آقای مرفاوی در صبا حضور داشتند، یک فصل را از بازی هفتم و سال گذشته از نیم فصل به تیم اضافه شدند و نمی توانستند تیم مورد علاقه خود را ببندند ولی اگر از اول فصل خودشان بالاسر تیم باشند، مطمئنا تیم خوبی را فراهم می کنند.

سلیمان فلاح درخصوص پیشنهاداتش اظهار کرد: در حال حاضر پنج پیشنهاد جدی دارم که دو تیم آن ها تهرانی هستند ولی هیچکدامشان قطعی نشده، اما اولویت اولم صبا است چون فوتبال حرفه ای ام را در این تیم شروع کردم و دوست دارم در صبا بمانم.

وی افزود: اگر تا دوازدهم این ماه با من تماس نگیرند، قاعدتا یعنی من را نمی خواهند و مجبورم تیم جدیدم را انتخاب کنم.

گفت و گو: محمد چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز