خبرگزاری کار ایران

هفته آخر تیرماه 95؛ از بازگشت آقای گل تا حادثه تلخ برای بهادر مولایی

هفته آخر تیرماه شامل خبرهای بازگشت طارمی به پرسپولیس، بدرقه کاروان المپیک و پارالمپیک، سانحه رانندگی بهادر مولایی و جدایی شهباززاده از استقلال بود.

به گزارش‌ خبرنگار ورزشی ایلنا، مهم‌ترین اخبار ورزشی هفته آخر تیرماه 95 را مرور می‌کنیم.

بازگشت دوباره آقای گل به پرسپولیس

بازگشت مهدی طارمی از تیم ریزه‌اسپور به پرسپولیس یکی از عجیب‌ترین خبرهای آخرین هفته تیرماه 95 بود. بازیکنی که با حواشی زیادی به تیم ترکیه‌ای پیوست، بعد از کمتر از یک ماه از انتخاب خود پشیمان شد و ترجیح داد قید بازی در اروپا را بزند و به ایران برگردد. خبر بازگشت طارمی به ایران و احتمال شکایت ریزه اسپور از او، سوژه داغ رسانه‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت بود. در نهایت طارمی با استقبال هواداران در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد.

مراسم بدرقه کاروان المپیکی ایران

مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک، با حضور دکتر روحانی، رئیس جمهوری، دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، پیشکسوتان و میهمانان ویژه در سالن اجلاس سران برگزار شد. سخنرانی رئیس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و همچنین اهدای حواله به 15 نفر نماینده فدراسیون‌ها از برنامه‌های اصلی این مراسم بود.

تصادف وزنه‌بردار خط خورده از المپیک

 خبر بد برای اهالی ورزش؛ بهادر مولایی، وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم تیم ملی ایران روز پنجشنبه دچار سانحه رانندگی شد. این تصادف در حالی رخ داد که تنها یک روز از اعلام لیست مسافران ریو توسط کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گذشت. بهادر مولایی از سفر به ریو بازماند و پس از آن تصمیم گرفت با خانواده به سمت شمال کشور حرکت کند که در جاده هراز دچاره سانحه رانندگی شد. مولایی از ناحیه لگن چپ، آرنج دست چپ دچار دررفتی شده است و از ناحیه بازوی دست چپ هم دچار پارگی شده است.

جدایی شهباززاده از استقلال

سجاد شهباززاده، مهاجم گلزن استقلال  تمایلی به ماندن در لیگ ایران نداشت و بارها خواستار جدایی از استقلال شد. او جلساتی را با افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال برگزار کرد که نتیجه این جلسه‌ها موافقت مسئولان باشگاه استقلال با جدایی او از استقلال بود. در نهایت مهاجم استقلال به اردوی آلانیا اسپور در ترکیه ملحق شد و قراراد خود را با این تیم ثبت کرد.

 

کد خبر : ۳۹۳۰۴۱