خبرگزاری کار ایران

عضو‌ هیات رئیسه‌ فراکسیون ورزش‌؛

واگذاری سرخآبی ها تا پایان سال انجام می شود / هدایتی خواهان خریداری پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۴۶

متاسفانه پرسپولیس در ماه‌ها اخیر دچار بحران شده است. یکی از علائم این بحران تغییر چندباره مدیریت آن است بنابر این باید با واگذاری سر و سامانی به این تیم داده شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس از واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی تا پایان سال خبر داد و گفت: حسین هدایتی خواهان خرید برند باشگاه پرسپولیس است.

به گزارش ایلنا، یوناتن بت کلیا ضمن بیان این مطلب با اشاره به لغو اولین مزایده واگذاری برند پرسپولیس گفت: حرف و حدیث‌هایی مبنی بر اینکه خریداری خواهان این باشگاه نیست مطرح شده با این حال تصور می‌کنم تا پایان سال واگذاری صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حسین هدایتی از افرادی است که خواهان باشگاه پرسپولیس است و حتما برای خرید برند آن وارد مزایده می‌شود. البته او به تنهایی برای خرید برند ورود نمی‌کند و افرادی او را برای پرداخت ۲۹۰ میلیارد تومان همراهی خواهند کرد.

نماینده مردم آشوریان در مجلس نهم که با خانه ملت گفتگو می کرد با بیان اینکه پرسپولیسی است، اظهار داشت: متاسفانه این تیم در ماه‌ها اخیر دچار بحران شده است. یکی از علائم این بحران تغییر چندباره مدیریت آن است بنابر این باید با واگذاری سر و سامانی به این تیم داده شود.

وی بر این باور است که رسانه‌ها نباید به حواشی این تیم دامن بزنند تا مردم با آرامش خیال برای خرید برند پرسپولیس تمایلی به ورود به مزایده داشته باشند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش تاکید کرد با وجود تمام تنش‌ها و بحران‌هایی که این تیم دارد هدایتی خواهان پرسپولیس است و با افرادی در مزایده شرکت خواهد کرد و بخشی از سهام را به پیشکسوتان واگذار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز