خبرگزاری کار ایران

برانکو با قدرت تمام حرفش را زد

نصرتی: حق با برانکو است/کی روش بقیه مربیان را زیر سئوال می برد

بازیکن سابق تیم ملی گفت:‌ برانکو با قدرت حرف‌هایش را زد و مربیان دیگر از اظهارات او خوشحال شدند.

محمد نصرتی، بازیکنی که سابقه شاگردی برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ایران را دارد، در مورد اختلافات برانکو و کی‌روش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تمام کارشناسان خبره فوتبال کشور مثل آقای پروین، مهاجرانی و ... حق را برانکو دادند، به نظر من هم حق با برانکو است. تیم ملی بازی خاصی ندارد که تمام بازیکنان را به مدت طولانی ‌می‌خواهد. کی‌روش درایت مربیان لیگ را زیر سوال می‌برد و به مسائل فنی لیگ برتر توجه نمی‌کند.

نصرتی ادامه داد: این مشکلات با یک جلسه می‌توانست حل شود. من جایی نشنیده‌ام که کی‌روش بخواهد با مربیان لیگ برتر جلسه بگذارد و برنامه‌ تیم ملی ملی برای آنها توضیح دهد. شاید اگر این اتفاق می‌افتاد این مسائل پیش نمی‌آمد.

بازیکن سابق تیم ملی  با بیان اینکه برانکو از قدرت بیشتری نسبت به دیگر مربیان لیگ برتر برخوردار است گفت: مربی تیم‌های دیگر هم با این مسئله مشکل داشتند اما ترجیح دادند سکوت کنند و مقابل کی‌روش قرار نگیرند. اما برانکو این قدرت را داشت و حرف‌هایش را زد، مربیان دیگر هم مطمئنا از اظهارات برانکو قطعا خوشحال شدند.

آیا زمانی که برانکو سرمربی تیم ملی ایران بود، چنین اردوهای طولانی مدتی برگزار می‌شد؟ نصرتی در پاسخ به این سوال گفت:‌ اصلا چنین چیزی وجود نداشت، ما دو هفته قبل از جام جهانی 2006 به سوییس رفتیم و اردو برگزار کردیم. باشگاه‌ها و تیم ملی با هم در تعامل بودند و اولویت با باشگاه‌ها بود، اما الان متاسفانه این تعامل به حداقل ممکن رسیده است.

بازیکن گسترش فولاد تبریز در مورد یارگیری این فصل گسترش گفت: بازیکنانی خوبی مثل خلعتبری، خسوس و بابک حاتمی جذب تیم شده‌اند. مصدومیت خودم برطرف شده است و تمرینات انفرادی انجام می‌دهم. به احتمال زیاد تا یک ماه ونیم دیگر می‌توان با تیم تمرین کنم. قراردادی با گسترش ندارم اما فراز کمالوند گفته است اگر بتوانم به بازی‌های لیگ برسم، قراردادم را تمدید می‌کنند.

 

کد خبر : ۳۸۳۵۰۴