خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم ملی شنا-مجارستان

حضرتی: امیدواری‌ها برای کسب سهمیه المپیک بیشتر شده است

حضرتی با اشاره به تمرینات تیم ملی در مجارستان می‌گوید: اعتماد به نفس شناگران تیم ملی در تمریناتی که با قهرمانان مجاری داشتند، برای کسب سهمیه بالاتر رفته است.

خشایار حضرتی، مربی تیم ملی شنای ایران، که تمرینات تیم ملی در مجارستان زیر نظر او انجام می‌گیرد در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: اردوی مجارستان آخرین مرحله از تمرینات قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک است. ده روز نخست را به تمرینات پر فشار اختصاص دادیم تا ملی‌پوشان قدرت و توانایی مناسبی برای شنا در مسابقات گزینشی داشته باشند. رفته رفته تمرینات را سبک‌تر کردیم. در یک هفته باقی مانده تا شروع رقابت‌های انتخابی المپیک تمرینات را تنها با ریکاوری و مرور تکنیک‌ها می‌گذرانیم.

او ادامه می‌دهد: رکورد گیری‌هایی که داشتیم نشان از بهبود وضعیت شناگران دارد. وضعیت تمرینات در مجارستان سبب شد تا ما امیدواری بیشتری جهت کسب سهمیه المپیک ریو داشته باشیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا ما بتوانیم به چند سهمیه دست یابیم.

حضرتی در مورد فاصله باقی مانده تا مسابقات گزینشی المپیک ریو که چهار شناگر ایران  در آن شرکت می‌کنند، می‌گوید: هفته آخر تمرینات را پشت سر ‌می‌گذاریم. چهارشنبه هفته آینده شروع مسابقات در بوداپست خواهد بود. تلاش ما بر این است تا نکاتی که می‌تواند از لحاظ روانی به شناگران کمک کند را با آنها مرور کنیم. با تمریناتی که در کنار قهرمانان مجارستان انجام دادیم اعتماد به نفس شناگران ما بالاتر رفته است.

 

 

کد خبر : ۳۸۳۳۵۴