خبرگزاری کار ایران

آیا بختیار رحمانی استقلالی می‌شود؟

هافبک فصل گذشته تراکتورسازی طی امروز یا فردا تیم جدیدش را انتخاب می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بختیار رحمانی، ستاره فصل گذشته تراکتورسازان که با فولاد کار را آغاز کرد، دو فصل است که مورد نظر بسیاری از تیم‌های داخلی است اما در این بین آبی‌پوشان تهرانی بیش از دیگر باشگاه‌ها اصرار به این انتقال داشتند که به دلیل مشکلات سربازی این بازیکن، موفق به جذب او نشدند.

حالا با پایان مدت سربازی او بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود و با مسئولان آن تیم پای میز مذاکره بنشیند.

بختیار رحمانی

از چند روز گذشته شایعه حضور این هافبک جوان در لیگ قطر شنیده می‌شد که مدیر برنامه‌های بختیار رحمانی طی مصاحبه‌ای این شایعات را تایید کرد و گفت احتمال دارد بختیار به لیگ ستارگان قطر منتقل شود اما اگر در ایران بماند در هیچ تیمی به جز استقلال بازی نمی‌کند و انتخاب او در بین باشگاه‌های ایرانی، قطعا استقلال تهران است.

رحمانی دیروز در آخرین اظهارات خود گفت: من تصمیمم را گرفته‌ام و تیم جدیدم را انتخاب کرده‌ام. اسم تیم جدیم را اکنون نمی‌گویم اما طی یکی، دو روز آینده آن را اعلام می‌کنم.

رحمانی همچنین در این باره گفت: من دوست داشتم تیم جدیدم در ایران باشد و نزدیک تیم ملی باشم و به این خاطر قید قطر رفتن را زدم.

او به طور غیر مستقیم خبر استقلالی شدنش را تایید کرد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آبی‌ها اولین بمب نقل و انتقالاتی خود در فصل شانزدهم لیگ برتر را منفجر می‌کنند؟

 

کد خبر : ۳۷۷۳۰۶