خبرگزاری کار ایران

از شایعه تا واقعیت؛

منصوریان فصل آینده جانشین مظلومی می‌شود؟

علیرضا منصوریان که محتمل‌ترین گزینه آبی‌پوشان برای استقلال است، حالا نزدیک‌تر از همیشه به نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان در حالی با باشگاه نفت تهران قرارداد خود را فسخ کرد که گفته می‌شود بیش از یک میلیارد تومان از این تیم طلب دارد. منصوریان که جدی‌ترین گزینه جانشینی مطلومی در استقلال است پس از پایان لیگ برتر قرارداد خود را با نفت فسخ کرد تا مظلومی که نتوانست نتایج خوبی با استقلال بگیرد جایگاه خود را در استقلال متزلزل تر از پیش ببیند.

با شروع فصل پانزدهم لیگ برتر، مظلومی به عنوان سرمربی آبی پوشان معرفی شد. این درحالی بود که مصاحبه‌های اعضای هیات مدیره استقلال نشان می‌داد چندان هم موافق با مظلومی نیستند. در طول فصل نیز با انتقادات گاه‌وبی‌گاه خود به این گمانه‌ها دامن می‌زدند. اما در دو مرحله مظلومی را ابقا کردند تا شرایط این تیم بحرانی‌تر از گذشته نشود. در یک مقطع وقتی مظلومی دربازی مقابل تراکتورسازی بازی را واگذار کرد و از کورس قهرمانی عقب ماند، زمزمه‌های اخراج او به گوش می‌رسید. حتی رئیس هیات مدیره این باشگاه طی مصاحبه‌ای خبر از اخراج مظلومی داد. اما مظلومی تا بعد از بازی با صبا ابقا شد و این به این معنی بود که حضور مظلومی برای فینال جام حذفی، مشروط به شکست صبای قم و کسب سهمیه آسیا است. مظلومی که با صبای قم به تساوی دست یافت و توانست راهی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شود تصمیم برآن شد که مظلومی فینال جام حذفی را هم روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. البته شاید قهرمان نشدن پرسپولیس هم در ابقای مظلومی نقش داشت.

اما به احتمال فراوان بعد از بازی جام‌حذفی، مظلومی فارغ از هر نتیجه‌ای باید استقلال را ترک کند و جای خود را به شخص دیگری بدهد. از گوشه و کنار باشگاه استقلال شنیده می‌شود که حتی توافقات اولیه هم با علیرضا منصوریان انجام شده است و باید از حالا سرمربی این فصل نفت را نفر بعدی نیمکت آبی‌ها دانست. شخصی که خیلی از هواداران استقلال او را فرشته نجات استقلال می‌دانند و معتقدند او می‌تواند آبی‌ها را از شرایط بحرانی خارج کند. منصوریان پس از آنکه توانست ترمز شاگردان برانکو را بکشد و با بردی که مقابل قرمزها به دست آورد و قهرمانی را از آنها گرفت نزد هواداران استقلال محبوب تر از قبل شد.

کد خبر : ۳۷۱۶۵۳