خبرگزاری کار ایران

پس از ناکامی آبی‌ها صورت‌گرفت؛

کری‌خوانی‌پنجعلی‌ برای قلعه‌نویی؛ دوست داشتم استقلال صعود کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۶۲

دوست داشتم استقلال هم به نیمه نهایی صعود کند و حریف پرسپولیس شود چون می‌توانستیم باز هم این تیم را شکست دهیم و رکورد ۲ پیروزی پیاپی در شهرآورد در ۱۲ روز را ثبت کنیم.

مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: اگر استقلال به نیمه نهایی جام حذفی صعود می‌کرد می‌توانستیم رکورد ۲ پیروزی در ۱۲ روز را مقابل این تیم ثبت کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی اظهار داشت: پیروزی در شهرآورد نشان داد، پرسپولیس و بازیکنان آن‌چه ظرفیت بالایی دارند و می‌توانند با پیروزی مقابل نفت‌تهران در مسیر قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرند. نیم فصل لیگ برتر فرصت خوبی است تا با جذب نفرات جدید، تیم را تقویت کنیم و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم آماده‌تر شویم.

پنجعلی خاطرنشان کرد: در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان کار سختی داشتیم، زیرا این تیم مقابل سپاهان و نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. این بازی نشان داد اگر حریفی را دست کم بگیریم به دشواری می‌افتیم. دوست داشتم استقلال هم به نیمه‌نهایی صعود کند و حریف پرسپولیس شود چون می‌توانستیم باز هم این تیم را شکست دهیم و رکورد ۲ پیروزی پیاپی در شهرآورد در ۱۲ روز را ثبت کنیم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در شرایط سختی مقابل‌استقلال به پیروزی رسیدیم، اما با این نتیجه اعتماد به نفس به تیم بازگشت و شرایط ما برای رویارویی دوباره با استقلال بهتر بود و حتما می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: کمیته‌فنی قرار است بازویی مشورتی برای باشگاه باشد. در جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتم قرار شد شرح وظایف کمیته فنی تدوین شود تا در تمام حوزه های فنی به مدیریت مشورت دهد.

علی جمشیدی رئیس امور حقوقی باشگاه پرسپولیس شد
حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علی جمشیدی را به عنوان رئیس امور حقوقی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور مدیریتی و حقوقی، بموجب این ابلاغ به عنوان رئیس امور حقوقی باشگاه(املاک، قراردادها و دعاوی) منصوب می شوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز