خبرگزاری کار ایران

واکنش کاشانی به حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که باخت برابر نفت تلنگر خوبی برابر بازیکنان بود.

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم در دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط تیم در حال حاضر بسیار خوب است و همه بازیکنان آماده هستند تا در این دوبازی سختی که پیش رو داریم با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش کنند. همواره گفته‌ام که پایان کار مهم است و برای اینکه قهرمان شویم نیاز است که در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. بعد از بازی دربی هم گفته بودم که سه بازی آخر بسیار سخت است و در بازی با نفت هم دیدیم که چه بازی سخت و مشکلی داشتیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در کورس قهرمانی است و طبیعی است که همه این انگیزه را دارند که مقابل پرسپولیس به نحوی بازی کنند که از این تیم امتیاز بگیرند. به همین جهت بازیکنان باید با همه توان در این دو بازی باقیمانده تلاش کنند تا انشالله بتوانند در پایان جام قهرمانی لیگ را به هواداران هدیه بدهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان این تیم در بازی برابر نفت عملکرد خوبی نداشتند عنوان کرد: پرسپولیس تیم جوانی است و جوانی بازیکنان امکان دارد بعضی مواقع مثل بازی نفت روی عملکرد تیم تاثیر منفی بگذارد. بازیکنان در آن بازی مغرور بودند و از طرفی نفت هم بسیار خوب و با برنامه بازی کرد. ولی این باخت تلنگر بسیار خوبی برای بازیکنان بود و من امیدوارم که در این دو بازی با تلاشی مضاعف با نتیجه دلخواه از زمین بیرون بیایند.

کاشانی در مورد حضور روز گذشته علی کریمی در تمرین پرسپولیس و صحبت او با بازیکنان نیز تصریح کرد: افتخارات و پیشکسوتان جزو گذشته یک باشگاه هستند و گذشته هر باشگاهی هم برند آن محسوب می‌شود. علی کریمی هم جزو بزرگان باشگاه پرسپولیس است و قطعاً حضور او در تمرین و صحبتی که با بازیکنان داشته است می‌تواند در این شرایط حساس باعث بالا رفتن روحیه آن‌ها شود. بازیکنان فعلی وقتی می‌بینند یکی از اسطوره‌های باشگاه مانند علی کریمی برای دیدن آن‌ها به تمرین رفته است باید به این نکته پی ببرند که چه رسالت بزرگی بر دوش آن‌ها است و همین باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای دو بازی سخت پیش رو داشته باشند.

 

 

کد خبر : ۳۶۷۷۳۱