خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ قول داده‌ هفته آینده به ما پول پرداخت کند

رضایی: می‌خواهیم در شهر قدس میزبان استقلال باشیم

مدیرعامل سایپا، از درخواست و اعلام نارضایتی این تیم، به علت انتخاب ورزشگاه تختی برای میزبانی از استقلال گفت: ما هزینه کرده‌ایم و باید در قدس میزبان باشیم.

بیت‌الله رضایی، مدیر عامل باشگاه سایپا به خبرنگار ورزشی ایلنا، راجع مسائل پیش آمده بر سر تعیین ورزشگاه میزبان بازی فردا مقابل استقلال تهران گفت: اول فصل به تیم‌ها می‌گویند که ورزشگاه خانگی خود را مشخص کنند. ما هم هزینه کرده‌ایم و می‌خواهیم در وزشگاه خانگی خودمان یعنی ورزشگاه شهید دستگردی مقابل استقلال بازی کنیم. ما از این که شورای تامین، به ما گفته است که باید در تختی میزبان استقلال باشیم، شاکی هستیم اما درخواست سایپا برای کسی اهمیتی ندارد. ما گفته‌ایم در ورزشگاه قدس می‌خواهیم بازی کنیم اما اگر موافقت نکنند بالاجبار در ورزشگاه تختی بازی می‌کنیم.

رضایی در ادامه راجع به روند نه‌ چندان مطلوب سایپا در نیم فصل دوم گفت: از نظر مسائل فنی من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم و باید کارشناسی شود. به هر حال ما تا بازی آخر می‌جنگیم و همه بازی‌ها برایمان اهمیت دارد. سعی داریم در دیدارهای باقی مانده، بازی‌های تماشاگر پسندی ارائه دهیم.

مدیرعامل سایپا راجع به مسائل مالی تیم سایپا گفت: همه تیم‌های لیگ الان مشکل مالی دارند و این مشکلات ریشه‌های دیگری دارند که باید کارشناسی شوند. وضعیت پرداختی دیگر تیم‌ها را هم اگر بررسی کنیم متوجه می‌شویم که فوتبال ایران از نظر مالی وضعیت نامساعدی دارد. خیلی از تیم‌ها قرارداد سه فصل گذشته خود را با بازیکنانشان تسویه نکرده‌اند. با این حال ما شرایط و امکانات سخت افزاری مناسبی را برای بازیکنان فراهم کرده‌ایم.

وی در پایان، راجع به حمایت‌های مالی سازمان لیگ از سایپا گفت: بحث حمایت‌های سازمان لیگ از باشگاه‌ها بحث متفاوتی است. البته به ما اعلام کرده‌‌اند که هفته آینده مبلغی به ما پرداخت خواهند کرد.

کد خبر : ۳۶۵۴۶۸