خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: استقلال انگیزه زیادی دارد/ ‌راجع به مسائل مالی حرف نمی‌زنم

سرپرست تیم فوتبال سایپا راجع به وضعیت سایپا در بازی فردا مقابل استقلال صحبت کرد.

علی اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال سایپا که این هفته مقابل استقلال تهران باید به میدان بروند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره بازی فردا گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه تیم‌های بزرگی بوده‌اند. هر چقدر هم انتقاد به این دو تیم وارد باشد، اما مقابل این تیم‌ها باید هوشیار بود. استقلال هم بازی قبل خود را برنده شده است و از لحاظ روحی هم با انگیزه هستند زیرا امید به قهرمانی دارند و قطعاً با انگیزه زیادی در این بازی حاضر خواهند شد.

حاجیلو، در ادامه راجع به وضعیت بازیکنان تیم سایپا برای بازی مقابل استقلال گفت: آندرانیک تیموریان تمرین را شروع کرده است اما در بازی فردا بازی نمی‌کند تا مصدومیت او کامل برطرف شود. حامد فلاح‌زاده، حامد شیری و علی شجاعی هم دیگر بازیکنان غایب ما هستند. بقیه بازیکنان هم در شرایطی خوبی برای این بازی قرار دارند.

سرپرست سایپا در پاسخ به این سوال که وضعیت مالی این تیم در هفته‌های اخیر چطور بوده است و آیا در آستانه بازی با استقلال، بازیکنان تیم دریافتی داشته‌‌اند یا خیر، گفت: این سوال را از من نپرسید. سوال‌های مربوط به مسائل مالی را پاسخ نمی‌دهم.

وی در پایان راجع به نقاط قوت و ضعف آبی پوشان گفت: نقاط قوت بالایی دارند اما به هرحال من الان در جایگاهی نیستم که راجع به مسائل فنی دو تیم صحبت کنم.امیدوارم هرچه هست بازی زیبایی را شاهد باشیم.

کد خبر : ۳۶۵۴۳۰