خبرگزاری کار ایران

حمایت وزارت ورزش از یک نامزد انتخابات فوتبال؟

وقتی تاج فرار رو به جلو را ترجیح می‌دهد

امروز برخی از خبرگزاری‌ها درباره یک شایعه حساس شده‌اند که بد نیست مسئولان وزارت ورزش و البته خود تاج در این زمینه پاسخی شفاف ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تاج، رییس سازمان لیگ که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون است، امروز در حاشیه مراسم افتتاح ایفمارک، در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال اهواز گفت:‌ «هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد. این بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.»

اما یک سئوال ساده؛ آیا واقعا اتفاقاتی در اهواز رخ نداد؟ آیا سازمان لیگ خود را در اتفاقات اخیری که در ورزشگاه تختی رخ داد مقصر نمی‌داند؟ بهتر است کسی که سودای ریاست فدارسیون ایران را در سر دارد به جای اینکه صورت مساله را پاک کند به فکر پاسخگویی به مشکلات به وجود آمده باشد.

به نظر می‌رسد رئیس سازمان لیگ در فاصله باقی مانده تا انتخابات فدراسیون فوتبال علاقه‌ای به پاسخگویی درباره مشکلات به وجود آمده در اهواز ندارد. او هفته قبل هم روی خط برنامه نود از پاسخگویی به مشکلات به وجود آمده در دربی تهران طفره رفت و پاسخ مناسبی به مجری برنامه و هوادارانی که پشت درهای بسته آزادی بودند، نداد.

کسی که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است باید روحیه مواجهه با مشکلات و چالش‌ها را داشته باشد نه فرار از مشکلات.

از این گذشته امروز برخی از خبرگزاری‌ها درباره یک شایعه حساس شده‌اند که بد نیست مسئولان وزارت ورزش و البته خود تاج در این زمینه پاسخی شفاف ارائه دهند؛ آیا وزارت ورزش قصد دارد از مهدی تاج در انتخابات فوتبال حمایت کند؟ خود تاج گفته است بروید از وزیر ورزش بپرسید! با این حال تجربه نشان داده که اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص دخالت احتمالی وزارت ورزش در انتخابات فوتبال حساسیت دارند و گزینه مورد نظر وزارت ورزش را طرد می‌کنند. بنابراین قرار گرفتن زیر چتر حمایت وزارت ورزش برای رسیدن به صندلی ریاست فوتبال اصلا به نفع مهدی تاج یا دیگر نامزدهای انتخابات فدراسیون نیست.

 

 

کد خبر : ۳۶۴۸۸۵