خبرگزاری کار ایران

سرمربی الهلال: به خاطر بازی با الاهلی به تراکتور باختیم

سرمربی الهلال عربستان پس از شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت که دلیل اصلی شکست آنها به خاطر تمرکزشان برای دیدار هفته آینده مقابل الاهلی بود.

به گزارش ایلنا، جورجوس دونیس سرمربی یونانی الهلال عربستان پس از آنکه شب گذشته در بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتورسازی 2 بر صفر شکست خورد دلیل اصلی این شکست را دیدار هفته آینده مقابل الاهلی دانست زیرا بازیکنان اصلی خود را استراحت داده بود.

سرمربی الهلال پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: ما در این بازی سرعت نداشتیم. البته از ناحیه جسمی نیز در آمادگی کامل نبودیم و فشار بازی‌ها بر روی ما زیاد بود. ما در این دیدار گل اول را به صورت غافلگیرانه‌ای دریافت کردیم. در ادامه تمام سعی خود را کردیم و فرصت‌های زیادی را داشتیم ولی نتواسنتیم استفاده کنیم.

وی افزود: تمرکز ما بر روی بازی یکشنبه آینده مقابل الاهلی بود و به این خاطر با بازیکنان ذخیره به میدان آمدیم که این به ما ضربه زد. آخرین دیدار ما مقابل تراکتورسازی بازی جنگ و زندگی است زیرا باید این دیدار را به خاطر نام باشگاه به پیروزی برسیم.

تراکتورسازی با این پیروزی 12 امتیازی شد و با اقتدار در صدر گروه C قرار گرفت. الهلال نیز با 8 امتیاز در رده دوم ماند. پاختاکور نیز با 7 امتیاز در رده سوم ماند.

کد خبر : ۳۶۳۳۶۸