خبرگزاری کار ایران

انریکه: بارسا در بحران است و باید از خواب بیدار شویم

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۱۴

سرمربی آبی‌اناری‌ها اعتراف کرد تیمش در شرایط خوبی به سر نمی برد و او مسئولیت کامل ناکامی تیم را بر عهده می گیرد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا هرچند شروع بسیار خوبی در آغاز فصل جاری داشت اما به نظر می رسد فصل کابوس واری را تجربه خواهد کرد.

آبی‌اناری‌ها در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل برابر اتلتیکو مادرید تن به شکست دادند تا در مجموع با نتیجه سه بر دو از دور رقابت ها کنار بروند و نتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: روزهای خوبی را تجربه نمی‌کنیم. اتلتیکو مادرید در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شد و اجازه نداد بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم. هرچند در نیمه نخست فرصت گلزنی نداشتیم اما در نیمه دوم تا حدودی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و چند بار روی دروازه حریف موقعیت خلق کردیم. به هر حال باید به اتلتیکو مادرید تبریک گفت. آنها تیم خوبی هستند و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردند.

او ادامه داد: این یک واقعیت است بارسلونا در بحران قرار گرفته و نتایج بسیار بدی در هفته های اخیر بدست آورده است. باید هرچه سریعتر خود را از این شرایط بحرانی خارج کنیم. هنوز بازی های مهم زیادی باقی مانده است و باید از خواب بیدار شویم و دیگر شکست نخوریم.

انریکه درباره صحنه مشکوک برخورد توپ با دست کاپیتان اتلتیکو مادرید نیز اظهار کرد: آن صحنه را به خوبی ندیدم اما شنیدم که توپ در محوطه جریمه به دست مدافع اتلتیکو مادرید خورد و داور باید یک ضربه پنالتی برای ما می گرفت. بسیار خوشحالم که بارسلونا نامزد قهرمانی در هر رقابتی است و به این بازیکنان افتخار می کنم. با این حال باید به انتقاد از خود بپردازیم چراکه در بازی های اخیر عملکرد خوبی نداشتیم.

او در ادامه درباره عملکرد لیونل مسی نیز افزود: نمی توانم مسی را به خاطر این شکست سرزنش کنم همچنان که نمی توانم به خاطر فشار زیادی بازی های انتقاد کنم و یا بهانه بیاورم. مسی تنها یک بازیکن از بارسلونا است و این شکست به همه ما تعلق داشت.

سرمربی آبی‌اناری‌ها درباره این سوال که مقصر این شکست چه کسی است نیز پاسخ داد: به عنوان سرمربی تیم، مقصر اصلی هستم و مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم. 100 درصد مسئولیت این شکست با من است. امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز