خبرگزاری کار ایران

وزارت باید کمک کند امکانات مورد نیاز تیم ملی را فراهم کنیم

دبیری: قرعه خوبی نصیب تیم ملی شد/تصمیم جدیدی برای انتخابات نگرفته‌ایم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است اینکه تیم ملی در قرعه‌کشی جام جهانی با عربستان و ژاپن همگروه نشده است خیلی خوب است.

شهرام دبیری، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی و هم‌گروهی تیم ملی با کره‌جنوبی و ازبکستان گفت: به نظر من قرعه خوبی نصیب تیم ملی شد. البته در گروه ضعیفی نیستیم و همه تیم‌هایی که در این گروه هستند قدرتمند هستند، اما همین که با عربستان و ژاپن هم‌گروه نشدیم خیلی خوب است.

وی ادامه داد: با توجه به این قرعه، شانس خوبی برای صعود داریم و باید با برنامه‌ریزی مناسب برای این بازی‌ها آماده شویم که انشالله بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و احتمال ماندن وی بعد از این قرعه بیان داشت: همانطور که آقای کفاشیان هم گفتند ما اجازه نمی‌دهم کی‌روش برود و ایشان درکنار تیم ملی خواهد ماند. ما هم در حال تلاش هستیم که موارد درخواستی آقای کی‌روش را برای تیم ملی فراهم کنیم و آقای اسدی هم حتی این موارد را تایید کرده و گفته است که درخواست‌های منطقی است و باید برای تیم فراهم شوند. اگر وزارت هم کمک کند تا بتوانیم مواردی مانند پاداش بازیکنان و حقوق کادرفنی را در کنار مسائل دیگر مانند زمین تمرین را برای تیم ملی فراهم کنیم شرایط ایده‌آل می‌شود.

دبیری در پایان در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و شایعات مربوط به تعویق این انتخابات گفت: آخرین تصمیم در مورد انتخابات همان است که اعلام شده و در صورت تایید اساسنامه در هیات دولت انتخابات در 11 اردیبهشت باید برگزار شود. اما در صورتی که وزارت معطل کند یا هیات دولت اساسنامه را دیر تایید کند، آن موقع شاید انتخابات عقب بیفتد که البته حتی در آن شرایط هم تلاش ما بر این است که تا آخر اردیبهشت انتخابات برگزار شود.

 

کد خبر : ۳۶۱۰۱۶