خبرگزاری کار ایران

افشین پیروانی:

از ۴۰ میلیارد تومانی که تیم ملی درآمدزایی کرده، ۲۰ میلیاردش را برای خود تیم ملی هزینه کنند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: حرف کی روش این است که از ۴۰ میلیارد تومانی که به خاطر تیم ملی درآمدزایی شده است نصفش را برای همین تیم هزینه کنند.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی که به همراه کی روش در نشست با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: از خودم سوالی می پرسم و خودم هم به آن پاسخ می دهم. خیلی ها از من می پرسند چرا اینقدر از کی روش حمایت می کنی. می دانم که این سوال خبرنگاران هم هست. من با مربیان زیادی کار کرده ام که همه برای قابل احترام بودند.

وی ادامه داد: اینکه من از کی روش حمایت می کنم به خاطر دومسئله است. اول اینکه من عاشق وطنم هستم و به مردم ایران عشق می ورزم. هر چه باشد باید بایستم و تمام قد در خدمت تیم ملی باشم تا نتیجه بگیرد. نکته دوم این است که ما مربی داشتیم که مسئولان فدراسیون فوتبال به او دیکته می کردند چه کسی دعوت شود و چه کسی دعوت نشود. خود من دو سال از تیم ملی دور بودم.

پیروانی ادامه داد: اما کی روش یک مربی با اقتدار است و به کسی چنین اجازه ای نمی دهد. اگر هم انتقاد می کند و مسئله را می گوید به خاطر تیم ملی فوتبال ایران است. او اگر چیزی می خواهد به خاطر تیم ملی است. اگر امکاناتی فراهم شود برای تیم ملی خواهد ماند. حرف کی روش این است که از ۴۰ میلیارد تومانی که از طرف تیم ملی درآمدزایی شده است ۲۰ میلیاردش را برای خود تیم ملی هزینه کنند.

 

کد خبر : ۳۵۹۹۵۸