خبرگزاری کار ایران

کفاشیان هزینه‌ها را با دست حساب می‌کند

آذری: هنوز دعوتنامه‌ای از لسترسیتی به دست ما نرسیده است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن راجع به بحث انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال به تعویق افتادن انتخابات گفت: از نظر من انتخابات در موعد مقرر برگزار نخواهد شد و انتخابات عقب خواهد افتاد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی این تیم در آستانه بازی حساس فردا برابر تراکتورسازی گفت: شرایط تیم بعد از برد شیرینی که هفته پیش مقابل بنیادکار کسب کردیم خیلی خوب است و از همه لحاظ برای این بازی آماده هستیم. فکر می‌کنم شرایط هر دو تیم برای این دیدار یکسان است و تراکتورسازی هم مانند ما هفته پیش برد خوبی در لیگ قهرمانان به دست آورد و از نظر روحی آماده بازی با ما هستند. وضعیت دو تیم متعادل است و همین باعث جذاب‌تر شدن بازی فردا خواهد شد. تمام تمرکز ما روی این دیدار است و می‌خواهیم با پیروزی در بازی سخت فردا، با روحیه عالی به پیشواز بازی حیثیتی هفته آینده برابر النصر برویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر النصر عربستان در کشور عمان و مشکلات مربوط به این میزبانی در کشور ثالث نیز عنوان کرد:در حال حاضر برای فراهم کردن منابع مالی برای این بازی به تهران آماده‌ام و در حال پیگیری هستم که بتوانم مشکلات موجود در راه این سفر را برطرف کنم. ما هفته آینده نماینده ایران برابر عربستان هستیم و با توجه به مسائلی که رخ داده است، این بازی برای تمام مردم ما حیثیتی است و باید در این بازی پیروز شویم. فقط امیدورام که مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش کشور اهمیت موضوع را درک کنند و به ما کمک کنند تا حداقل مطالبات خودمان را بگیریم تا با برطرف شدن مشکلات مالی هم بتوانیم هزینه‌های این سفر و دیدار را پرداخت کنیم و هم از نظر انگیزشی بازیکنان تیم را شارژ مالی کنیم. ما هیچ پولی به جز مطالبت خودمان را نمی‌خواهیم.

سعید آذری پیش از این گفته بود میزبانی از تیم النصر در کشور عمان، ضرری 800 میلیونی به باشگاه ذوب‌آهن وارد کرده است. در حالی که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این صحبت مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی گفته بود بعید می‌دانم چنین چیزی باشد. سعید آذری در واکنش به این ادعای کفاشیان چنین می‌‌گوید: آقای کفاشیان احتمالاً هزینه‌ها را با دست حساب کرده است. حرفی که من زدم با حساب و کتاب دقیق بود و کاملاً هم مشخص است. ما باید یک کاروان 60 نفری از خودمان را به عمان ببریم، هزینه اجاره استادیوم و سرویس دادن به عوامل کنفدراسیون فوتبال آسیا و کاروان تیم النصر هم که هست، چند نفر هم از سازمان لیگ خودمان را باید ببریم که همه این‌ها روی هم چیزی در حدود 800 میلیون تومان هزینه برای ما دارد و حالا اینکه آقای کفاشیان چرا این حرف را زده است، شاید به خاطر این است که چرتکه ایشان قدیمی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا از طرف باشگاه لسترسیتی انگلستان دعوتنامه‌ای رسمی برای جذب رضا شکاری بازیکن جوان ذوب‌آهن به این باشگاه رسیده است یا خیر نیز گفت: تا الان هیچ دعوتنامه رسمی به دست ما نرسیده است و من اصلاً در جریان این مسئله نیستم.

قاسم حدادی‌فر، هافبک میانی باتجربه ذوب‌آهن بعد از بازی برابر بنیادکار با ابراز گلایه از شرایط خود در این تیم، از مسئولان این باشگاه درخواست کرده است که در انتهای فصل رضایتنامه وی را برای جدایی از جمع سبزپوشان صادر کنند. آذری پیرامون این موضوع بیان داشت: من اصلاً در شرایط فعلی به این موضوعات فکر نمی‌کنم و تمام تمرکز ما فعلاً روی دو بازی فردا و هفته آینده است. قاسم جزو قدیمی‌های باشگاه است و همیشه با همه توان برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش کرده است. الان هم به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و شاید شیطنتی هم در رسانه‌ای کردن صحبت‌های او بوده است. من با خودش صحبت کردم و گفت این حرف‌ها را اینگونه بیان نکرده است و حرف‌های من را جور دیگری بازتاب داده‌اند. در کل مدیریت کردن اینجور مسائل بسیار آسان است و خیلی راحت می‌توان در آخر فصل این مشکل را برطرف کرد و الان در شرایط فعلی قصد ندارم به این صحبت‌ها بپردازم.

آذری همچنین در مورد احتمال تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم نیز تصریح کرد: فعلاً زود است که بخواهیم در این مورد حرف بزنیم. ما قبلاً با یحیی قول قرارمان را گذاشته‌ایم و به او گفته‌ام تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در ذوب‌آهن بماند. ما قرارداد دو ساله داریم که برای سال سوم هم قابل تمدید است. هدف اصلی ما این است که ذوب‌آهن در سال 2017 در آسیا موفق باشد و برای این کار هم با یحیی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما در لیگ امسال شانس خوبی برای قهرمانی داریم و من امیدوارم که قهرمان بشویم، در فینال جام حذفی هم حضور داریم و این شانس را داریم که در این جام هم قهرمان شویم. حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال را هم به دید تجربه‌اندوزی نگاه می‌کنیم و انشالله به وقتش قرارداد او را تمدید خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پایان راجع به بحث انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال به تعویق افتادن انتخابات گفت: از نظر من انتخابات در موعد مقرر برگزار نخواهد شد و انتخابات عقب خواهد افتاد. برای اینکه تایید شدن اساسنامه در هیات دولت و بعد هم در کنفدراسیون فوتبال اسیا و فیفا حداقل 6 ماه زمان نیاز دارد و به همین دلیل احساس می‌کنم به دلیل طولانی بودن این پروسه انتخابات در موعد مقرر برگزار نمی‌شود.

 

 

کد خبر : ۳۵۹۸۱۵