خبرگزاری کار ایران

پیش بازی تراکتور-پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا؛

تراکتورسازان به دنبال تثبیت صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۲۱۸

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، از فردا شروع خواهد شد.

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، فردا از سر گرفته می‌شود و تیم تراکتورسازی، نماینده ایران به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

پاختاکور-تراکتورسازی نبرد سخت صدرنشین

تراکتورسازان که کار خود را با دو پیروزی شروع کرده‌اند و در جدول گروهی این رقابت‌ها در صدر هستند فردا باید به مصاف تیم سرسخت ازبکستانی برود. سرخپوشان که برای ادامه قدرت‌نمایی خود نیاز به این برد دارند باید پاختاکور را متوقف کنند. این تیم که البته مقابل الهلال عربستان نمایش خوبی نداشت، با یک امتیازی که در خانه توانست از الهلال بگیرد در رتبه سوم قرار دارد. این تیم در عربستان با نتیجه 4 بر 1 مغلوب تیم عربستانی شد.

قلعه‌نویی که این روزها سخت از سربازان کار می‌کشد، هفته‌های قبل، مقابل الجزیره، دو پیروزی به دست آورد که با نمایش خوب سربازان تیم، همراه بود.

با توجه به بازی های اخیر، شاید ستاره این روزهای تراکتورسازان را بتوان بختیار رحمانی و محمدرضا اخباری دانست. رحمانی با سه گلی که به الجزیره زد جزو بهترین گل زن‌های دو هفته اخیر جای گرفت، اخباری هم با دو کلین شیت نمایش خوبی از خود به جای گذاشته است.

سپاهان-لوکوموتیو ازبکستان؛ نبرد ۶ امتیازی در فولادشهر

تیم سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۶ فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم لوکوموتیو خواهد رفت. سپاهان که با پیروزی مقابل سیاه جامگان در لیگ برتر به استقبال این مسابقه آمده، امیدوار است تا بتواند دومین برد خود را در آسیا جشن بگیرد. این تیم از دو دیدار گذشته خود در آسیا برابر تیم النصر امارات صاحب یک برد و یک باخت شده و برای باقی ماندن در کورس صعود به مرحله بعدی، محکوم به برد در بازی با لوکوموتیو است.

شاگردان استیماچ در حال حاضر با 3 امتیاز بعد از تیم النصر در رده دوم گروه اول قرار دارد. الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان هم با 2 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند. و با توجه به همین فشردگی امتیازات در جدول، می‌توان این بازی را یک نبرد ۶ امتیازی برای دو تیم دانست. نبردی که برنده آن گام بلندی به سوی صعود برخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز