خبرگزاری کار ایران

۱۰ بازی الجیش را آنالیز کردیم؛

منصوریان: بزرگترین انگیزه ما پرچم ایران است / با حریف باتجربه‌ای روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۴۶

بزرگترین انگیزه ما پرچم ایران و مردم است؛ مردمی که از ما اعلام حمایت کرده اند. در بازی فراباشگاهی انگیزه مالی گم است و من حاضرم که بخشی از قراردادم گم شود اما فردا برنده شویم تا پرچم ایران بالا برود.

سرمربی نفت تهران می‌گوید تیمش برابر الجیش تنها به پرچم ایران فکر و فراباشگاهی نگاه می‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و الجیش در رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: یک بازی فراباشگاهی برابر الجیش داریم و به رنگ پیراهن‌مان توجه نداریم و به پرچم ایران توجه داریم و می‌خواهم همه هم نگاه فراباشگاهی داشته باشند. از هواداران همه تیم ها می‌خواهم فردا ما را تنها نگذارند و اگر اتفاقی بدی بیفتد برای سال آینده دچار مشکل می شویم.

منصوریان تصریح کرد: این اولین تجربه ما در آسیاست و بعد از ۱۰ سال تلاش بی‌وقفه به این فرصت رسیده‌ایم. خوشبختانه همه بازیکنان را داریم و دلیلش هم برخورد منطقی ما با بازی های قبلی بوده و به همین دلیل کاملا آماده بازی هستیم.

وی افزود: از همه کسانی که فرا باشگاهی نگاه کرده‌اند تشکر می‌کنم. اخباری که از بیرون به گوش من می‌رسد این است که مردم می‌خواهند از نفت به عنوان نماینده ایران حمایت کنند. یک نکته هم یادم رفت بگویم که به الجیشی‌ها خوش‌آمد بگویم. ما ۱۰ بازی آنها را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قدرت‌شان را می‌دانیم. ما برای بازی با آنها دنبال یار دوازدهم هستیم و به آنها نیاز داریم.

سرمربی نفت تهران درباره تدارکات پیش‌بینی شده برای هواداران برای بازی فردا عنوان کرد: در جلسه امروز حتما به لحاظ تهیه بلیت صحبت می کنیم و می‌خواهیم رایگان باشد. رفت و آمد هم برایش فکر خواهد شد تا از سیستم ترابری نفت استفاده کنیم و امیدوارم میزبان خوبی برای هواداران باشیم.

وی درباره شناختش از نفت عنوان کرد: تجربه در تیم الجیش حرف اول را می‌زند و در تیم ما هم ۴ ملی پوش بزرگسال و ۴ ملی پوش امید حضور دارند. نکته حائز اهمیت برای ما نیروی جوانی است. ما امیدواریم که بازیکنان‌مان به فرم روحی روانی خوب برسند.

وی درباره برنامه تیمش در این دیدار بیان کرد: ما به بازی منطقی فکر می کنیم و ۳ برنامه برای بازی فردا در نظر داریم. ما از هر ۳ برنامه استفاده می کنیم و احساسی کار نمی کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سئوال که چرا روزنامه ها به تیم او در این دیدار توجه نکرده اند، گفت: به طور حتم روزنامه ها این شور و هیجان را فردا خواهند داشت و فردا حتما روزنامه ها را ببینید. رسانه ها در بیست سال گذشته روز مسابقه را روز ملی کرده‌اند.

وی درباره رایگان شدن بلیت این دیدار گفت: من خودم دوره ای هوادار بودم و بلیت ۵۰۰ تومان اگر ۷۰۰ می شد دچار مشکل می شدم. از تاج می خواهم که تمهیداتی در نظر بگیرد. باشگاه نفت باید انعطاف نشان دهد تا هوادار به صورت رایگان به ورزشگاه بیاید. این گونه هوادار با شور بیشتری حاضر می شود.

سرمربی نفت تهران در پایان درباره انگیزه های مالی در بازی فردای تیمش و اثرگذاری آنها اظهار کرد: بزرگترین انگیزه ما پرچم ایران و مردم است؛ مردمی که اعلام حمایت از ما کرده اند. در بازی فراباشگاهی انگیزه مالی گم است و من حاضرم که بخشی از قراردادم گم شود اما فردا برنده شویم تا پرچم ایران بالا برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز