خبرگزاری کار ایران

بهروان: برای حضور در هیات رئیسه کاندیدا می‌شوم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید برای نمایندگی از هیات‌ها در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان که امروز (شنبه) در روز پایانی ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال برای دریافت فرم ثبت نام در این فدراسیون حضور یافته بود در این خصوص گفت: من در انتخابات و برای ریاست ثبت نام نکرده‌ام و فقط فرم ثبت نام را گرفتم که به سازمان لیگ بروم و ساعت 16 باز می‌گردم. بعد از بازگشت به فدراسیون ان‌شاالله ثبت نام خواهم کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چهار سال قبل هم در انتخابات به عنوان نایب رئیس دوم رأی آورد، اما به دلیل بازنشستگی از حضور او ممانعت شد و فکر نمی‌کند این بار هم با این مشکل مواجه شود، اظهار داشت: بله درست است. خودم همان شرایط سابق را دارم و بازنسشته‌ام. خیلی نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد، چون با چهار سال قبل تفاوتی نکردم، حالا نمی‌دانم قانون تفاوتی کرده است یا نه!

وی ادامه داد: البته من قصدم این است در انتخابات، کاندیدای عضو هیئت رئیسه شوم و مانند سابق نماینده هیئت‌های فوتبال در فدراسیون باشم. در انتخابات هم برای این سمت ثبت نام می‌کنم.

بهروان درباره اینکه آیا کفاشیان در فدراسیون فوتبال بود و برای انتخابات ثبت نام کرد یا نه، گفت: جایی که من رفته بودم، کفاشیان نبود و من او را ندیدم. حتی نپرسیدم که او کجاست تا شاید برخی مجبور شوند دروغ بگویند. دلیلی هم نداشت که بپرسم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود شهاب‌الدین عزیزی‌خادم چهار سال قبل 34 سال سن داشته و حضورش در هیئت رئیسه غیر قانونی بوده است، خاطرنشان کرد: همه می‌روند صغر سن می‌گیرند، شاید عزیزی‌خادم هم رفته و گرفته است. از این حرف‌ها برای همه در می‌آوردند، معلوم نیست برای من چه حرفی در آورده‌اند!

 

کد خبر : ۳۵۴۸۵۲