خبرگزاری کار ایران

نتایج نشست هیئت مدیره تشریح شد

نامه دوم باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات داوری/ درخواست بخشش کارت قرمز بنگر!

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۹۷

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در نشست هیئت‌مدیره بر حضور در جام شهدا تاکید شد و در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال و سازمان‌لیگ خواستیم نسبت به بازگشت کارت قرمز بنگر بررسی‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی افزود در نشست امروز هئیت مدیره درباره حضور تیم در جام‌شهدا صحبت شد با توجه به مقام‌شهدا و نامگذاری این جام به نام این بزرگان در حضور تیم در مسابقات تاکید شد.

وی ادامه داد: ایوانکوویچ پیش از این نظر مثبت خود را اعلام کرده بود و از نظر وی این جام فرصت خوبی است تا ضمن استفاده از نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند هماهنگی بیشتری نیز برای اجرای برنامه تیمی ایجاد شود.

عبدی متذکر شد: در بخشی از جلسه نیز ضمن ارائه گزارش مالی از سوی سرپرست باشگاه که به صورت هفتگی صورت می گیرد درباره موضوع اسپانسر صحبت شد. در این ارتباط طاهری گزارشی از روند کار و مذاکرات با گزینه های قبلی و گزینه های جدیدی که پیشنهاد ارائه کردند در اختیار هیئت مدیره قرار دادند .

سخنگوی باشگاه به سایت رسمی باشگاه خاطرنشان کرد: شرایط تیم و تاثیر مسائل بیرونی مانند اشتباهات‌داوری نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعضا با بیان اینکه تیم از نظر فنی ویژگی‌های مثبت بسیار دارد که کارشناسان فنی نیز بر آن تاکید دارند بر این مسئله تاکید داشت ضمن تلاش برای رفع مشکلاتی مانند اشتباهات‌داوری و با حمایتی که از کادر فنی و بازیکنان صورت می‌گیرد روند نتایج نیز تغییر کرده و به آنچه مورد خواست هواداران است نزدیک شود.

عبدی تصریح کرد: با وجود آنکه پیش از این نامه رسمی برای فدراسیون فوتبال ارسال شد در این جلسه نامه دیگری تهیه شد که در اختیار مسئولان امر قرار بگیرد. در این نامه خواسته شده از ادامه تضییع حقوق تیم پرسپولیس از اشتباهات داوری جلوگیری شود و اقدامات لازم برای احیای بعضی از این حقوق صورت بگیرد که از آن جمله می‌توانیم به موضوع کارت قرمز محسن بنگر اشاره کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز