خبرگزاری کار ایران

در نشست با دایی و پنجعلی مطرح شد؛

منتقمی: بزودی مطالبات بازیکنان پرداخت می شود / تمهیدات ویژه برای دیدار با راه آهن

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۳۰

تلاش کردیم مبلغی در روزهای آینده بین اعضای تیم تقسیم شود البته مطالبات آنها با وجود پرداختی روزهای آینده باقی خواهد ماند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قرار شد از این پس هرگونه پرداختی به اعضای تیم از طریق واریز به شماره حساب آنها انجام شود.
به گزارش ایلنا، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز(یکشنبه) نشست سه ساعته‌ای با حضور بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، علی دایی و محمد پنجعلی سرمربی و سرپرست تیم پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه درباره دو بازی باقیمانده و هماهنگی‌های لازم و همچنین مطالبات سرخپوشان گفت‌وگو و تبادل نظر شد. منتقمی درباره این نشست گفت: جلسه بسیار خوب و صمیمانه‌ای داشتیم و درباره مسائل مختلف تیم فوتبال به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختیم.

وی افزود: چگونگی سفر تیم به اهواز برای آخرین بازی رقابت‌های لیگ برتر، تمهیدات ویژه برای دیدار پرسپولیس و راه آهن، همچنین چگونگی پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم فوتبال از جمله مسائلی بود که در جلسه امروز درباره آن صحبت شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواداران پرسپولیس به طور حتم با درک شرایط و اهمیت بازی پرسپولیس - راه آهن حضور گسترده و پرشوری در استادیوم آزادی خواهند داشت و با تمام وجود تا دقیقه ۹۰ از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند و در برتری پرسپولیس سهیم خواهند بود. نقش هواداران در دو هفته پایانی بسیار ویژه و تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: پرسپولیس با حمایت همه جانبه هوادارانش، درایت کادرفنی، تلاش همت و صبوری بازیکنان توانسته از شانس قهرمانی برخوردار باشد و حالا باید در دو هفته پایانی همه همدل و متحد در کنار هم برای سربلندی پرسپولیس تلاش کنند. امیدواریم هواداران در بازی مقابل راه آهن حضور گسترده و پرشماری در استادیوم آزادی داشته باشند.

منتقمی ادامه داد: در جلسه امروز علی دایی از تلاش بازیکنان و صبوری آنها به واسطه مشکلات مالی تقدیر و تشکر کرد. همچنین قرار شد از این پس هرگونه پرداختی به اعضای تیم فوتبال از طریق واریز به شماره حساب آنها انجام شود. ما تلاش کردیم مبلغی در روزهای آینده بین اعضای تیم تقسیم شود. می‌دانیم که بازیکنان و اعضای تیم در فصل جاری با مشکلات زیادی مواجه بودند و مطالبات آنها با وجود پرداختی روزهای آینده باقی خواهد ماند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا مشکلات مالی پرسپولیس به طور اساسی و ریشه‌ای حل و فصل شود. جا دارد از تلاش‌های اخیر وزارت ورزش و جوانان و همکاری‌های فدراسیون، سازمان لیگ و نهادهای ذیربط تقدیر و تشکر کنم.

همچنین در نشست امروز ایمان زاده ذیحساب جدید باشگاه پرسپولیس و عاشوری مدیر مالی باشگاه نیز حضور داشتند.

منتقمی پس از نشست ۳ ساعته با علی دایی و محمد پنجعلی به فدراسیون فوتبال رفت و با علی کفاشیان دیدار و گفت‌ و گو کرد. قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این نشست درباره مسائل مرتبط با باشگاه پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز