خبرگزاری کار ایران

زادمهر: پرسپولیس می‌تواند این نتایج را جبران کند و قهرمان شود

عضو هیات مدیره پرسپولیس معتقد است پرسپولیس هنوز هم می‌تواند قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس تهران در دو بازی اخیر نتایج لازم را کسب نکرده است و این باعث شد که فاصله سرخ‌های تهرانی از صدر بیشتر شود. محمد زادمهر، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این رابطه با ما به گفت‌وگو می‌نشیند.

نتایج را باید جبران کنیم

دکتر محمد زادمهر در مورد تساوی  پرسپولیس در دو بازی اخیر مقابل سایپا و تراکتورسازی که منجر به از دست رفتن امتیازات مهمی برای این تیم شده است گفت: به برد در این دو بازی، خصوصا بازی دیروز با تراکتورسازی، نیاز زیادی داشتیم. اما به هردلیلی، این امر میسر نشد. از اینجا به بعد باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که بتوانیم قهرمان شویم. هم هیات مدیره هم کادر فنی و هم هواداران، باید دست به دست هم دهیم که آخر فصل، جام را بالای سر ببریم. پرسپولیس هنوز هم این شانس را دارد که نتایج اخیر را جبران کند و در انتهای فصل قهرمان شود.

بازی با صبا، بازی تمرکز است

وی همچنین در مورد دیدار پیش روی سرخپوشان مقابل صبا اظهار داشت: صبا تیم با شخصیتی است. آنها هم مثل پرسپولیس کادر فنی و مهره‌های خوبی دارند. در این بازی هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند بازی را ببرد. به هر حال برای این تیم احترام خاصی قائلیم. اما قطعاً باید دنبال کسب سه امتیاز باشیم.

حاشیه‌های دیروز را در هیات مدیره بررسی می‌کنیم

دیروز در بازی با تراکتور سازی، حاشیه‌هایی بوجود آمد که خوب نبود. این موضوع را در جلسه‌ هیات مدیره بررسی می‌کنیم. البته به این هم باید توجه داشته باشیم که حساسیت بازی بالا بود، فشار زیادی روی بازیکنان بود و استرس بالای این بازی باعث این حواشی شد. این تاحدودی طبیعی بود که بازیکنان دو تیم، در بعضی صحنه‌ها عصبانی شوند.

امسال حاشیه‌ها را با آرامش پشت سر گذاشتم

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد چگونگی سال 94 برای این باشگاه بیان کرد: سال 94 برای پرسپولیس اینطور بود که ابتدا لیگ را خوب شروع نکردیم اما با اسپانسری که گرفتیم توانستیم خیلی از حاشیه‌هارا پشت سر بگذاریم. در طول فصل به شرایطی که می‌خواستیم رسیدیم و در بعضی برهه‌ها، حواشی‌ بوجود آمد که سعی کردیم با آرامش این موانع را رفع کنیم. از این به بعد هم سعی می‌کنیم به همین منوال باشد.

دو اتفاق بد برای پرسپولیس در سالی که گذشت

وی در پایان گفت: امسال در مجموع سال خوبی برای پرسپولیس بود اما دو اتفاق بد، این سال را برای ما تلخ کرد. اولین اتفاق، از دست دادن کاپیتان تیم بود. هادی نوروزی یک وزنه سنگین برای پرسپولیس بود که او را از دست دادیم. بعد هم همایون بهزادی، اسطوره باشگاه هم این غم را دو چندان کرد و همه مارا در شوک فرو برد. امیدوارم که قرین رحمت الهی باشند.

 

کد خبر : ۳۵۳۴۷۲