خبرگزاری کار ایران

حرف‌های عجیب مایلی‌کهن ادامه دارد؛

مردم از عملکرد تیم امید خوشحالند!

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۳۵

مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان در اظهار نظری عجیب گفت: مردم ایران از عملکردی که این تیم در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا داشته، خوشحالند!

به گزارش ایلنا، محمد مایلی‌کهن در خصوص نتایج تیم فوتبال امید کشورمان در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو و علت عدم نتیجه‌گیری اظهار داشت: ابتدا باید به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است، تبریک بگویم. همچنین امروز سالگرد درگذشت محراب شاهرخی و آقای گل باشگاه‌های ایران، صفر ایرانپاک است که امیدوارم روح آنها شاد باشد. در خصوص نتایج تیم امید هم نظرات متفاوت است. باید بگویم این دومین بار بود که بعد از انقلاب تیم امید ما در مرحله انتخابی المپیک به مرحله دوم راه پیدا می‌کرد. اولین بار دوره خود من بود و این بار هم با محمد خاکپور این کار صورت گرفت که من هم کمی کمکش کردم.

وی افزود: ممکن است بعضی وقت‌ها نتیجه حاصل نشود، اما شما باید در تیم‌های پایه برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه‌سازی کنید. فوتبال انگلیس تاکنون چند بار در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید قهرمان شده است؟ فرانسه و آلمان چند بار این کار را کرده‌اند که فوتبال برای خودشان است و در اروپا مطرح هستند؟ ما نباید فقط به نتایج نگاه کنیم و این را هم در نظر بگیریم اکنون بسیاری از بازیکنان که پیش از این خیلی‌ها آنها را نمی‌شناختند، به فوتبال ما شناخته شدند.

مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان که با برنامه «و اما ورزش» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: اینکه من بگویم دلم نمی‌خواهد تیم بالا برود، قهرمان شود یا به المپیک برود که درست نیست و مطمئناً دل ما می‌خواست این اتفاقات رخ بدهد، اما نشد. ما تمام تلاش‌مان را کردیم تیم به المپیک برود، اما این‌طور نشد. در فوتبال همیشه تیم‌های قوی‌تر برنده نمی‌شوند و این هم از جذابیت فوتبال است. من در شهر که با مردم در ارتباط هستم، در اتوبوس یا مترو که می‌روم، مردم از ما تشکر می‌کنند که تیم امید فوتبال خوبی بازی کرد؛ به خصوص مقابل ژاپن که فوتبال مدرنی بازی کردیم. مردم خوشحال هستند که بعد از مدت ها یکی از تیم‌های کشورشان فوتبالی قابل قبول و مدرن ارائه کرده است و از فوتبال آن لذت بردند.

مایلی‌کهن با اشاره به حضور 14 ماهه کادرفنی تیم امید در سمت‌هایی که داشتند، گفت: در مدت زمان حضور ما در تیم امید، کمترین مشکل اخلاقی و انضباطی در تیم بود و به نظرم از مهم‌ترین مسائل کاری همین مسئله بوده است. در مجموع باید بگویم تیم امید ما در اینچئون در گروهی که ویتنام و قرقیزستان حضور داشتند با حضور وینگادا بین سه تیم سوم شد. از طرفی ما در آن بازی‌ها محسن مسلمان، کاوه رضایی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی شریفی و محمدرضا خانزاده را هم داشتیم، اما تیم ما هیچکدام از این بازیکنان را نداشت؛ چون سن‌شان به تیم ما نمی‌خورد. با این حال تیم ما فوتبال خوبی ارائه کرد و مردم با فوتبال زیبا خوشحال شدند.

وی درباره اینکه وضعیت قرارداد کادرفنی تیم امید چه خواهد شد و با توجه به امضا نشدن قرارداد این کادر با فدراسیون فوتبال آیا همکاری برای چهار سال آینده ادامه خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: چهار سال آینده پیشکش؛ حتی چهار ماه آینده، چهل روز آینده و چهار روز آینده هم پیشکش! ما در این زمینه مشکلات خودمان را داریم.

مدیرفنی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که آیا همکاری کادرفنی فعلی با تیم امید به صورت قطعی تمام شده است، گفت: خودتان اشاره کردید که ما قراردادی نداشتیم، اما حتی اگر قرارداد هم داشتیم قراردادمان تا پایان مسابقات انتخابی المپیک و همکاری‌مان در حال حاضر منتفی بود. البته مشکلی در این زمینه نداریم، اما باید بگویم فوتبال‌مان پر از استعداد است و دلم برای بچه‌هایی می‌سوزد که در این فوتبال حیف می‌شوند. یکسری از مشکلات ما در این زمینه ایرادهای زیرساخت‌های ماست و برخی مواقع هم حریفان داخلی ما سخت‌تر از حریفان خارجی می‌شوند.

مایلی‌کهن با اشاره به اشک‌هایی که روزبه چشمی پس از پیروزی تیم امید مقابل چین داشت و این اشک‌ها به دلیل فشاری بود که پس از شکست مقابل قطر به تیم امید وارد شد، خاطرنشان کرد: عکس گریه چشمی پس از پیروزی مقابل چین موجود است و ببینید این بازیکن چه گریه‌ای می‌کند و چه بلایی سر او و سایر اعضای تیم آمده است. برخی دوستان رسانه‌ای و برخی هم در فضای مجازی به این تیم فشار آوردند و بعد از پیروزی مقابل چین وقتی همه خوشحال بودند، چشمی زار می‌زد.

وی در واکنش به این مسئله که سؤال اینجاست چطور عراق جنگ‌زده با وجود تمام مشکلات به المپیک می‌رود، اما تیم امید ایران نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد، گفت: می‌توانم بپرسم چرا استرالیا، چین و تیم‌هایی از این دست که هزینه زیادی هم کرده‌اند به المپیک راه پیدا نمی‌کنند و آن وقت شما ما را می‌گویید؟ استرالیا چندین برابر ما هزینه کرده است. ازبکستان چقدر هزینه کرده بود؟ اگر مثالی زده می‌شود، این مثال باید دو طرفه باشد تا انصاف رعایت شود. ما باید پیرامون فوتبال کشورمان صحبت کنیم تا پیشرفت حاصل شود.

مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان خطاب به مجری برنامه اظهار داشت: در این صحبت احساسم این بود که شما به طرف دیگر گرایش دارید که ایراد هم ندارد، اما وقتی تیم ملی بزرگسالان هم در بین چهار تیم چهارم می‌شود یا در جام ملت‌ها مقابل همین عراق جنگ‌زده حذف شد، به همین شکل انتقاد کنید.

مایلی‌کهن تأکید کرد: اگر ما در این مسابقات به عراق می‌خوردیم و نمی‌توانستیم آنها را شکست بدهیم، انتقادهای شما به این شکل مصداق پیدا می‌کرد، اما گروه‌مان گروهی بود که بعد از بازی با ژاپن شاید با عراق بازی می‌کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز