خبرگزاری کار ایران

کمبود امکانات باعث شده تیم‌ها برای اردو به خارج بروند

شیری: اردوی ترکیه به برطرف شدن نقاط ضعفمان کمک کرده است

نفتی ها برای برگزاری اردو راهی ترکیه شده اند تا در آرامش کامل و به دور از حواشی، برای نیم فصل دوم آماده شوند.

مهدی شیری، مدافع این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط تیمش در اردوی ترکیه گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. تیم ما به این اردو نیاز داشت تا نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و با قدرت آماده ادامه مسابقات شویم. این روزها شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی را در ترکیه انجام می دهیم. این اردو کمک زیادی به برطرف شدن نقاط ضعف تیم کرده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه کادرفنی قرار است یک بازی دوستانه با یک تیم آلمانی برگزار کنیم و بعد از آن هم سه روز دیگر به تهران برمی‌گردیم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا اغلب تیم ها برای برگزاری اردو، کشورهای خارجی را به جای شهرهای داخلی انتخاب می‌کنند عنوان کرد: کمپ های تمرینی خارج از کشور چون از امکانات بیشتری برخوردار هستند و بازیکنان به دور از حواشی می‌توانند روی تمرینات تمرکز کنند و به شرایط ایده آل خود برسند، بهتر هستند و به همین علت است که اغلب تیم‌ها برای برگزاری اردو علیرغم هزینه زیاد به خارج از ایران می روند. البته ما در کشور خودمان مکان‌های خیلی خوبی برای برگزاری اردو داریم، اما خوب کمبود امکانات در این فضاها اذیت کننده است.

شیری در مورد اینکه آیا در این اردو بازیکن جدیدی به تیم نفت اضافه شده است یا خیر افزود: نه، بازیکنی جذب نشده است که به تیم اضافه شود و با همان نفراتی که از قبل بودیم در حال تمرین هستیم.

وی در پایان همچنین در مورد شرایط روحی بیرانوند پس از منتفی شدن انتقال وی به پرسپولیس گفت: همه چیز دیگر تمام شده است و خدا را شکر بیرانوند با روحیه خوب تمریناتشان را انجام می‌دهد. 

کد خبر : ۳۳۹۱۲۹