خبرگزاری کار ایران

بیرانوند:حاضرم قرضی به پرسپولیس بروم/ از منصوریان انتظار کمک دارم

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: از علیرضا منصوریان انتظار دارم به من کمک کند و اجازه بدهد به پرسپولیس بروم.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند که این روزها صحبت حضورش در باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، با حضور در شبکه خبر سیما درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: تمرینات تیم نفت شروع شده است و من دو، سه روز مرخصی گرفته‌ام. ان شاءالله این اتفاق رخ بدهد و به پرسپولیس بروم. من با نفت قرارداد دارم ولی پرسپولیس هم درخواست جذب مرا داشت.

وی درباره اینکه مذاکراتش را با پرسپولیس چه زمانی آغاز کرد، افزود: مذاکراتم با پرسپولیس وقتی شروع شد که آقای آل اسحاق مدیر نقل و انتقالات نفت با مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس به توافق رسید. من هم در مجموع با پرسپولیس به توافق رسیدم ولی باشگاه نفت می‌خواست مرا قرضی به پرسپولیس بدهد که این باشگاه نپذیرفت.

دروازه بان تیم فوتبال نفت با بیان اینکه پرسپولیس را برای حضور طولانی مدت می‌خواهد، گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند. من حتی حاضرم قرضی هم در پرسپولیس بازی کنم تا به خودم و این تیم کمک کنم.

بیرانوند با اشاره به مسیر پیشرفت سرمربی تیم نفت در دوران بازیگری‌اش گفت: خود علیرضا منصوریان وقتی به استقلال رفت، به همه چیز رسید. من هم از علی آقا انتظار دارم به من هم کمک کند چون خودش همینطور موفق شد.

وی درباره اینکه قبلا گفته بود استقلالی است ولی الان می خواهد به پرسپولیس برود، گفت: من مصاحبه و روزنامه احمدرضا عابدزاده را دارم که گفته بود پیراهن استقلال را با هیچ تیمی عوض نمی کنم. بازیکن حرفه ای هرجا که بتواند پیشرفت کند، می رود. استقلال و پرسپولیس حرفه ای هستند.

دروازه با تیم نفت خاطرنشان کرد: من تیم ملی را دارم و حتی می توانم در نفت بدون حاشیه کار کنم ولی چون فکر من بازی در اروپاست دوست دارم در پرسپولیس دیده شوم. در نفت فقط حداکثر چهار بازی ما پخش مستقیم پخش می شود.

بیرانوند که با شلوار قرمز رنگ در استودیوی شبکه خبر حضور یافته بود، یادآور شد: هواداران پرسپولیس مرا حمایت کرده اند و دوست دارم به این تیم کمک کنم. یکشنبه تیم نفت عازم ترکیه است و پرسپولیس هم از فردا کارش را شروع می کند. ان شاءالله علی آقا (منصوریان) به من کمک کند تا به پرسپولیس برود.

کد خبر : ۳۳۶۷۶۹