خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ نباید یک‌طرفه برنامه‌ریزی کند

پورحیدری: بحث تمدید قرارداد سه ساله با رحمتی مطرح نشده

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۹۸۴

این موضوع را الان از شما می‌شنوم و چنین بحث‌هایی فقط در مطبوعات هست و در باشگاه بحثی در این باره مطرح نشده و خبری نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پیشنهاد قرارداد 3 ساله به رحمتی را از شما می شنوم اما چنین بحثی در باشگاه نیست.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد پیشنهاد قرارداد 3 ساله باشگاه استقلال به رحمتی من اصلا خبر ندارم. این موضوع را الان از شما می شنوم و چنین بحث هایی فقط در مطبوعات هست و در باشگاه بحثی در این باره مطرح نشده و خبری نیست.

وی در مورد شرایط استقلال گفت: اوضاع تیم ما خوب است و صبح و عصر تمرین می کنیم. البته امروز هوا کمی مشکل درست کرد و در برف تمرین کردیم. بازیکنان المپیکی ما نیستند و انشالله سالم به تیم برگردند. الان مشکلاتی در برنامه ریزی لیگ وجود دارد و هر سه چهار بازی که برگزار می شود 20 روز لیگ را تعطیل می کنند. با این شرایط کار مشکل است اما باتلاشی که مظلومی و همکارانش می کنند شرایط ما به طور کلی مناسب  است.

وی در مورد بحث دو شغله بودن و بازنشستگی افشارزاده و حضور غیرقانونی اش در استقلال اظهار داشت: من از این مسائل خبر ندارم. الان جلسات هفتگی برگزار می شود و کار پیش می رود و مشکلی نداریم. این بحث ها هم بستگی به قانون دارد و در این مورد باید به قانون مراجعه کنیم و من زیاد خبر ندارم.

پورحیدری در پایان گفت: تعطیلات بیش از حد لیگ همه تیم ها را دچار مشکل کرده است و الان هم تیم کامل‌مان را در اختیار نداریم. ما 4 بازی برگزار می کنیم و بعد لیگ تعطیل می شود، در صورتی که اول فصل این تعطیلات را با آدم های فنی باشگاهها هماهنگ نکردند و نظر ما را جویا نشدند. سازمان لیگ باید با باشگاهها تعامل داشته باشد و برنامه های تیم ملی و کی روش را بگوید. یک طرفه که نمی شود برنامه ریزی کرد. الان به دلیل همین مشکلات هم کیفیت لیگ پایین آمده و هم هواداران در استادیوم ها کم شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز