خبرگزاری کار ایران

زمان زیادی را از دست دادیم

پورحیدری: مظلومی می‌تواند استقلال را جمع‌وجور کند/به تیم جدید خوش‌بین‌ام!

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر فقط به دنبال بستن تیم و شروع تمرینات هستیم.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان فقط به دنبال بازیکنان مد نظر کادر فنی و بستن تیم و شروع تمرینات هستیم. لیست بازیکنان مد نظر در اختیار علی نظری‌جویباری است و با همکاری امیری در حال مذاکره با بازیکنان هستند و هر بازیکنی که قطعی شد را اعلام می‌کنند.

وی درباره بازگشت مظلومی به استقلال گفت: در این شرایط که زمان را از دست داده‌ایم مظلومی انتخاب خوبی است چون او 3-4 سال قبل هم چنین تجربه‌ای داشت و توانست تیم را جمع‌و‌جور کند و در نهایت نتایج خوبی هم گرفت و امیدوارم امسال هم خوب نتیجه بگیرد.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در مورد مطالبات بازیکنان فصل گذشته استقلال اظهار داشت: در این رابطه نظری جویباری به عنوان قائم‌مقام باشگاه در حال صحبت با بچه‌های فصل‌قبل است تا وضعیت آنها مشخص شود. استقلال مثل همیشه مشکل‌مالی دارد و وزارت‌ورزش قول داده تا این مشکلات را حل کند چون تیم در اختیار وزارت ورزش است و امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود.

پورحیدری در پایان گفت: الان زود است درباره استقلال فصل جدید نظر داد. در حال حاضر تلاش می‌شود تیم بسته شود تا تمرینات را شروع کنیم و بعد می‌شود نظر داد اما من به فصل جدید خوش‌بین‌ام. استقلال همیشه استقلال است و همیشه انتظار نتایج خوب و قهرمانی از این تیم می‌رود. الان همه چیز بستگی به بستن تیم و شروع تمرینات دارد و هر چند زمان را از دست داده‌ایم اما خیلی امیدواریم تا فصل‌جدید نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر : ۲۸۵۷۲۳