خبرگزاری کار ایران

جودوی جوانان جهان-امارات؛

فتحی‌پور به نیمه‌نهایی صعود کرد/ حذف 2 جودوکار جوان ایران

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۹۳۹

جودوکار وزن 66-کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جودو، تیم ملی جوانان ایران در روز دوم از این دوره رقابت‌ها 3 نماینده داشت که مهدی فتحی‌پور راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و 2جودوکار در مرجله یک‌هشتم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شدند.

در وزن 66-کیلوگرم مهدی فتحی‌پور پس از استراحت در مرحله نخست  "مان خابار" از مغولستان را با امتیاز «وازاری» شکست داد و در ادامه " ادگاردو" از مکزیک را با اخطار از پیش رو برداشت و در راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

فتحی‌پور در این مرحله و در مبارزه با "جان تلو" از کلمبیا در حالیکه امتیاز «یوکو» از دست داده بود با جبران این امتیاز در ثانیه پایانی حریف خود را ضربه‌فنی کرد و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی برای صعود به دیدار نهایی باید با «گیاترو» از اسپانیا پیکار کند.

در همین وزن علیرضا خجسته در اولین دیدار «واوریزسک» از لهستان را شکست داد و سپس با امتیاز وازاری «راشد» از امارات را از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک‌هشتم نهایی با اخطار به نماینده برزیل باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امید تیزتک در وزن ٧٣- کیلوگرم ابتدا «سوت من» از نیوزیلند را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه «هنّان والد»از هلند را از پیش رو برداشت. تیزتک در مبارزه بعدی به مصاف "اروس خان بک" از روسیه رفت و با امتیاز «یوکو" نتیجه را به حریف واگذار کرد.

نتایج روز نخست:

وزن ۵۵-کیلوگرم

۱- «شام شادین» قزاقستان ۲- «هاریم لی» کره جنوبی ۳- «بایارا آمارنوشین» مغولستان و «اریکلی کاپادزه» گرجستان ... 7- «محمد رشنونژاد» از ایران

وزن ۶۰-کیلوگرم

۱- «ناگاشیما» ژاپن ۲-«تسوگ باتار» مغولستان ۳-«والیده» فرانسه و «چاننیونگ» کره جنوبی ...  احمد قاسمی(حذف شد)

رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه‌شنبه پنجم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز