خبرگزاری کار ایران

ملک زاده در گفت و گو با ایلنا:

طلای المپیک 2020 را نشانه رفته‌ام/استرس مبارزه اول بیشتر از فینال است!

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۵۰۸

قهرمان نوجوانان جودوی آسیا گفت: در بازی اول استرس بیشتری نسبت به دیدار نهایی داشتم.

حمیدرضا ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: سطح مسابقات جودوی آسیا به حدی بالا بود که تیم ما با یک طلا، یک نقره و 4 برنز سوم شد. واقعا رقابت‌های بسیار حساس و نزدیکی بود و خداراشکر می‌کنم صاحب‌ گردن‌آویز طلا شدم.

وی افزود: تمام تیم‌ها با تمام قوا در این مسابقات شرکت کرده بودند و این مسئله کار را برای ما سخت کرده بود اما خداروشکر که به مقام سوم تیمی دست یافتیم.

ملک زاده با بیان اینکه تنها من و جواد مرادی تجربه حضور در رقابت‌های بین‌المللی را داشتیم، افزود:4 نفر از بچه‌های تیم ما که موفق به کسب مدال برنز شدند تا به حال تجربه بین‌المللی نداشتند. شک نکنید اگر آنها هم تجربه جهانی داشتند می‌توانستند فینالیست باشند.

ملک‌زاده در پاسخ به این سئوال که کسب مدال طلای آسیا چه حسی دارد، گفت: باور کنید این حس قابل توصیف نیست. من نتایج تمام زحمات خود را در قهرمانی آسیا تایلند گرفتم.

وی درباره استرس بازی پایانی مقابل حریف مغول گفت:برای بازی نهایی هیچ دلهره‌ای نداشتم. به نظر من استرس بازی نخست خیلی بیشتر از دیدار فینال است زیرا اگر در بازی نخست شکست بخوری باید با رویای کسب مدال طلا خداحافظی کنی. 

قهرمان آسیا در ادامه به تمجید از سرمربی تیم خود پرداخت و گفت: زمانی که عطا عباس‌نژاد هدایت تیم ما را بر عهده گرفت شرایط خیلی‌خوبی نداشتیم اما وی با تجارب ارزنده خود توانست نظم خاصی در تیم بوجود بیاورد. وی از نظر فنی مربی بزرگی است و نقش به سزایی در موفقیت من و مجموعه تیم داشت.

ملک‌زاده بیان داشت: ما اردوهای منظمی داخل کشور داشتیم که ماحصل این تمرینات منظم و دور از حاشیه کسب عنوان سومی آسیا بود.

وی در ادامه به ستایش از نوجوانان جودوی کشور پرداخت و گفت: با توجه به اینکه اردوی خارجی نداشتیم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کردیم. من بازهم می‌گویم اگر بچه‌های تیم ما کمی باتجربه‌تر بودند می‌توانستیم مدال‌های خوشرنگ‌تری به دست بیاوریم.

ملک‌زاده در پایان عنوان کرد: نخستین هدفم کسب مدال طلای جوانان جهان است، ضمن اینکه مدال طلای المپیک 2020 را هم نشانه رفتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز