خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در آسیایی هنگ کنگ؛

ترکیب تیم ملی جودوی نوجوانان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۵۴

شورای فنی فدراسیون جودو عصر دوشنبه و با حضور اعضای کادر فنی تیم نوجوانان جلسه‌ای برگزار کرد که پس از بررسی عملکرد جودوکاران در اردوها، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی اعلام کرد.

اسامی تیم ملی نوجوانان کشورمان برای حضور در مسابقات‌قهرمانی‌آسیا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هشتمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی‌نوجوانان آسیا طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه جاری به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد. به همین‌دلیل، شورای‌فنی فدراسیون‌جودو عصر دوشنبه و با حضور اعضای کادر فنی تیم نوجوانان جلسه‌ای برگزار کرد که در نهایت و پس از بررسی‌دقیق مراحل‌مختلف رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی و همچنین عملکرد جودوکاران کشورمان در اردوها، در نهایت ترکیب تیم اعزامی به مسابقات‌آسیایی اعلام شد.

بر این اساس، سهیل جهان آبادی در وزن ۵۰ - کیلوگرم، کیوان مهدی‌زاده در وزن ۵۵ - کیلوگرم، محمد صدیقی در وزن ۶۰ - کیلوگرم، علیرضا خجسته در وزن ۶۶ - کیلوگرم، سعید طاهری در وزن ۷۳ - کیلوگرم، حامد رشیدی در وزن ۸۱ - کیلوگرم، حمیدرضا ملک‌زاده در وزن ۹۰ - کیلوگرم و امیرحسین اخلاقی در وزن ۹۰ + کیلوگرم، ۸ جودوکاری هستند که در مسابقات هنگ‌کنگ به روی تاتامی خواهند رفت.

سرمربیگری این تیم برعهده داود میقانی است که محمد جناب زاده و پوریوسفی به عنوان مربیان وی را همراهی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز