خبرگزاری کار ایران

به قول‌مان عمل کردیم؛

زارعیان: رودکی را برای مسابقات جهانی و آسیایی آماده می‌کنیم/ عباس‌نژاد: ژاپنی‌ها می‌دانستند موفق نمی‌شوند نیامدند!

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۷۳۹

سرمربی تیم ملی جودو باز هم تاکید کرد که درهای تیم ملی به روی رودکی باز است.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی جودو در نشست‌خبری گفت: بضاعت جودوی ایران در سنگین وزن اندک است اما درهای تیم ملی روی رودکی باز است تا وی بتواند توانایی خود را در راستای موفقیت تیم ملی بکار گیرد.

وی ادامه داد:  رودکی به عنوان ورزشکار 15 سال کنار من بوده و همواره شناخت خوبی از یکدیگر داریم. او چندی پیش آسیب‌دیدگی سختی داشت و مدت‌ها از میادین دور بود و اگر نتواند به مسابقات سهمیه المپیک برسد، حتما او را برای مسابقات جهانی و آسیایی پیش‌رو، آماده خواهیم کرد.

زارعیان با اشاره به اینکه به قولش تا حدود زیادی عمل کرده، گفت: قول 3 سهمیه را داده بودیم که 2 سهمیه قطعی شده و در مسابقات مختلف شرکت خواهیم کرد تا به سهمیه سوم برسیم.

وی درباره حضور تیم بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی عنوان کرد: حتما در اوزان 81 و 100 کیلوگرم نفر اعزام می‌کنیم و تکلیف دیگر اوزان در نشست کمیته‌فنی مشخص می‌شود.

کواک: جوانان شرایط روحی خوبی دارند

سرمربی اهل کره‌شمالی تیم جودوی جوانان نیز در این نشست گفت: جوانان پس از موفقیت در مسابقات آسیایی روحیه و انگیزه بالای دارند و مسابقات قهرمانی جهان تجربه باارزشی برای آنان است. با برنامه‌ریزی خوب و تلاش همکارانم در کادر فنی به موفقیت در آسیایی تایلند رسیدیم.

**عباس‌نژاد: توان فنی بالایی داریم

سرمربی تیم نوجوانان ایران نیز درباره عملکرد تیمش در مسابقات آسیایی تایلند عنوان کرد: کسب 6 مدال نشان می‌دهد تیم نوجوانان توان قابل ستایشی دارد. برنامه‌ریزی برای حضور در آسیایی داشتیم اما مشکلات مالی اجازه حضور در اردو و مسابقات بین المللی را نداد.

عباس‌نژاد افزود: تیمی را در دست گرفتم که از سال قبل فقط یک نفر در ترکیب آن باقی مانده بود و باید در نظر گرفت قدرت‌های زیادی از جهان جودو در آسیا هستند.

سرمربی تیم جوانان جودو درباره غیبت ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان گفت: ژاپنی‌ها از لحاظ روحی و روانی در رده نوجوانان به جوانان خود فشار وارد نمی‌کنند و می‌دانستند اگر در این رده حضور پیدا کنند، نتایج قابل‌قبولی کسب نخواهند کرد.

در پایان این نشست ترکیب تیم جودوی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی امارات که از اول آبان‌ماه آغاز می‌شود اعلام شد.

بر همین اساس محمد رشنونژاد در وزن ۵۵ –کیلوگرم، احمد قاسمی در وزن ۶۰-کیلوگرم، مهدی فتحی‌پور و علیرضا خجسته در وزن ۶۶ -کیلوگرم، امید تیزتک در وزن ۷۳ –کیلوگرم ، ایمان نیک‌اقبال در  وزن ۸۱ – کیلوگرم، حامد رشیدی و حمیدرضا ملک‌زاده در وزن ۹۰–کیلوگرم، رامین صفویه در وزن ۱۰۰ –کیلوگرم ترکیب تیم ملی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

سرمربیگری این تیم را کواک از کره‌شمالی بر عهده دارد و کاظمی و منصوری نیز مربیان تیم ‌ملی جوانان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز