خبرگزاری کار ایران

فدراسیون از کنترل خارج شده؛

فرخی: استعفای سمندر غیرعادی نیست/حرف و عمل آقایان یکی نبود

کاراته‌کای با تجربه کشورمان گفت: فدراسیون‌کاراته ماه‌های اخیر آن قدر حاشیه داشت که از کنترل خارج شده بود.

سعید فرخی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون کاراته افتاده بود، استعفای رئیس فدراسیون موضوع غیر عادی به نظر نمی‌رسید.

وی افزود: استعفای دسته‌جمعی کادرفنی، جدایی دبیر فدراسیون، از دست رفتن کرسی آسیایی و نتیجه‌ نگرفتن در قهرمانی آسیا باعث شد تا بالاخره شاهد تغییر در رأس فدراسیون کاراته باشیم.

فرخی با بیان اینکه اختلافات‌داخلی ضربه‌های وحشتناکی به کاراته ایران زد، افزود: حواشی که خودی‌ها برای کاراته ساختند باعث شد تا کاراته ما درجا بزند و حتی در برخی زمینه‌ها پسرفت کند.

کاراته‌کای کشورمان درباره آینده این رشته عنوان کرد: تا وقتی که حاشیه داشته باشیم، نتیجه نمی‌گیریم. تنها راه موفقیت کاراته دور ماندن از حاشیه‌هاست.

وی در ادامه گفت: زمان تیم سابق فدراسیون، کل انرژی مسئولان صرف حل‌شدن مشکلات شخصی و جمع کردن حواشی می‌شد که این موضوع روی کار فنی تیم‌ملی هم تاثیرگذار بود.

فرخی متذکر شد: تیمی که با عدالت بسته نشود، نتیجه نمی‌گیرد. وقتی تیم‌ملی سال‌های 2009 و 2011 عازم مسابقات بود خیلی‌ها اعتقاد داشتند تیم خوبی نداریم اما دیدید نتیجه گرفتیم. اگر تیم‌ملی‌کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن نتیجه نگرفت، دلیلش عدم عدالت در برگزاری مسابقات‌انتخابی بود.

 فرخی در پایان با بیان اینکه حرف و عمل آقایان با هم یکی نبود، عنوان کرد: امیدوارم رئیس فدراسیون بعدی با صداقت کار کند تا بتوانیم شاهد بازگشت کاراته ایران به روزهای اوج گذشته باشیم.

کد خبر : ۳۱۵۴۱۸