خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ما باید بیشتر مراقب باشند؛

خوردبین: برانکو عصبانی بود/ خیلی‌ها می‌آیند بازیکنان ما را عصبی کنند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۹۱۰

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: برانکو بعد از شنیدن خبر سوشا مکانی عصبانی و متعجب بود و می‌پرسید چطور یک بازیکن با یک کارت زرد 2 بازی محروم شده است.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین درباره شرایط تیم اظهار داشت: به نظر می‌رسد ما در هر بازی باید با یک شوک روبرو شویم. بازی قبل، بچه‌ها تحت تاثیر احساسات انجام اولین بازی خود بعد از درگذشت هادی نوروزی بودند.

وی ادامه داد: با توجه به مجموع شرایط که عدم حضور ملی‌پوشان در تمرینات نیز از جمله آنها بود، نمی‌توانم از بازی بچه‌ها ایرادی بگیرم. آنها فوتبالی به معنی واقعی انجام دادند بویژه در نیمه دوم شایسته پیروزی بودیم. توپ‌های ما حتی به تیر دروازه خورد اما درون دروازه نمی‌رفت.

سرپرست تیم پرسپولیس افزود: به طور کلی فکر می‌کنم داوری مسابقه هم خوب بود. البته اگر قرار بود اعتراضی صورت بگیرد این اعتراض را ما باید انجام می‌دادیم چون به نظر می‌رسید حرکتی که روی طارمی صورت گرفت، می‌توانست پنالتی باشد اما مشکلی با داوری نداشتیم.

خوردبین تصریح کرد: اگر نبردیم خودمان مقصر بودیم که نتوانستیم از کار و تلاش خوب‌مان استفاده کنیم ولی به طور قطع کسی نمی‌تواند بگوید پرسپولیس از نظر فوتبالی سرتر از حریفش نبود. در چنین شرایطی برای بازی در مشهد آماده می‌شدیم که ناگهان اعلام شد؛ سوشا مکانی را در اختیار نخواهیم داشت. قطعا این مساله هم از نظر فنی و هم از نظر تمرکز روی تیم تاثیر می‌گذارد. ما در شرایطی که در بازی‌های اخیرمان ساختار دفاعی محکمی درست کرده بودیم، ناگهان یک مدافع میانی و دروازه‌بان خودمان را از دست دادیم. البته شک نکنید نفرات جایگزین با آمادگی و انگیزه خیلی خوبی آماده این بازی شدند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره پاره‌ای اتفاقات در بازی با صبا و اخراج علیرضا نورمحمدی ادامه داد: نیازی به گفتن نیست که بچه‌های ما چه شرایطی داشتند. البته این مساله را توجیه برای رویدادهای اتفاق افتاده نمی‌دانیم. بازیکنان ما باید خیلی بیشتر مراقب باشند چون آنها برای تیم بازی می‌کنند و محرومیت آنها به تیم صدمه می‌زند. طبیعی است پرسپولیس خیلی بیشتر از دیگر تیم‌ها مورد توجه قرار دارد. بازیکنان پرسپولیس هم باید به همین میزان بیشتر مراقب باشند.

خوردبین در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌آیند تا آنها را عصبی کنند ولی بازیکنان پرسپولیس باید بدانند هر زمان که گل بزنند و ببرند می‌توانند کری بخوانند. نورمحمدی هم از بازیکنان مهم ماست. او در تیم جا افتاده بود و خط دفاع به ترکیب ثابتی رسیده بود، حالا عدم حضور او، به تیم لطمه می‌زند. من امیدوارم بعد از تجربه‌هایی که داشتیم از این پس بچه‌های ما بیشتر احتیاط کنند.

وی درباره محرومیت سوشا مکانی و ناراحتی ایوانکوویچ پس از شنیدن این خبر به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: طبیعی است او ناراحت باشد. البته اینکه گفته می‌شود وی به خاطر دیر مطلع شدن از این مساله عصبانی بود، این‌طور نیست چون خود من در اولین زمانی که این موضوع اعلام شد، آن را به برانکو منتقل کردم. نامه ابلاغ حکم نیز روز یکشنبه به باشگاه فکس شده بود که بلافاصله اقدامات حقوقی که می‌توانست انجام شود، از سوی مدیریت باشگاه و معاونت حقوقی صورت گرفت. برانکو عصبانی بود از اینکه می‌گفت؛ چطور ممکن است با یک کارت زرد، بازیکن 2 بازی محروم شود. برانکو می‌گفت؛ اگر کارت زرد نداده بودند می‌شد قبول کرد جلسه انضباطی گذاشته شود و بازیکن را محروم کنند ولی وقتی کاری که انجام شده با کارت زرد جریمه شده و بازیکن یک بازی هم محروم است، محرومیت مضاعف برای من غیر قابل درک است.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد اتفاقاتی که شاید در سایر بازی‌ها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند در پرسپولیس باعث چنین اتفاقاتی می‌شود. سایر مسائل در کنترل ما نیست. ما فقط می‌توانیم از بازیکنان‌مان بخواهیم با توجه به این وضعیت خیلی بیشتر مراقب باشند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره بازی با سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: خیلی سخت است بدون یک مدافع میانی و دروازه‌بان که در چند بازی سایر نفرات با آنها هماهنگ شده بودند به میدان می‌رویم. البته به جایگزین‌های خوبی که داریم بسیار امیدواریم. آنها قطعا منتظر فرصت بودند تا شایستگی‌های خود را ثابت کنند و ما هم قطعا به دنبال برتری در بازی و نتیجه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز