خبرگزاری کار ایران

فوتبالیست‌ها پول خون‌شان را می‌گیرند؛

فنایی: نوروزی تحت‌فشار بود چنین اتفاقی افتاد/کی‌روش هم فهمیده فوتبال ما نتیجه‌گرا است

مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم اولین برد خانگی را به دست بیاوریم.

داود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با گسترش‌فولاد شرایط ما بد نیست و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم. جدول لیگ‌برتر خیلی حساس شده و ما هم تا الان در اصفهان نبرده‌ایم و کار ما این بازی خیلی سخت است.

وی افزود: این چند بازی حریفان ما در فولادشهر فقط دفاع کرده‌اند و کار ما با این شرایط سخت می‌شود. ما باید در حمله و ضربات‌آخر دقت کنیم و باید تنوع حملات خود را بیشتر کنیم تا دفاع اتوبوسی حریفان را بشکنیم. از این هفته مقابل گسترش این کار را می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا اولین برد خانگی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: گسترش‌فولاد تیم خوبی است. ما در جام‌حذفی هم با این تیم بازی کردیم و بازی بسیار سختی بود. گسترش نسبت به پارسال خیلی بهتر شده و امیدوارم بازی قشنگی شود و 3 امتیاز مال ذوب‌آهن شود.

مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن گفت: جو اصفهان در حال حاضر خیلی‌خوب است و طبق برنامه کارمان را انجام می‌دهیم. باید بیشتر تلاش کنیم چون امسال توقع از تیم ما خیلی بالا است و تیم‌مان هم جوان‌تر شده اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در هر 3 جبهه نتایج خوبی بگیریم. فوتبال ما نتیجه‌گرا شده و فشار زیادی روی مربیان و بازیکنان وجود دارد. باید این فشار و هجمه را کم کنند.

فنایی همچنین متذکر شد: می‌گویند چرا تیم ملی بد بازی می‌کند؟ کی‌روش هم فهمیده فوتبال ما نتیجه‌گرا است و فقط دنبال نتیجه است. با این شرایط آینده خوبی برای فوتبال‌ایران نمی‌بینم. ما زیرساخت نداریم و یک زمین استاندارد نساخته‌ایم و کیفیت زمین‌ها را هم که می‌بینید. کسی هم پیگیری نمی‌کند و فقط فشار روی مربیان و بازیکنان است که چرا اینقدر پول می‌گیرند.

وی تاکید کرد: فوتبالیست‌ها با این همه فشار و مصدومیت پول خون‌شان را می‌گیرند چون مدام مصدوم می‌شوند. هادی نوروزی اینقدر تحت‌فشار بود که چنین اتفاقی برای او افتاد. الان مسئولان می‌آیند و 4 تا عکس می‌گیرند اما 2 ماه دیگر کسی نیست و زن و بچه‌اش با هزار مشکل تنها می‌مانند.

کد خبر : ۳۱۴۷۸۵