خبرگزاری کار ایران

با جدایی تقی‌پور صورت گرفت؛

ملی‌پوش سابق پرسپولیس روی نیمکت صنعت‌ساری

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۱۲۰

ملی‌پوش سابق سرخابی‌ها هدایت تیم صنعت‌جوان‌ساری را در لیگ دسته‌دوم بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از جدایی ابراهیم تقی‌پور از صنعت ساری مسئولان این باشگاه با بهزاد داداش زاده به توافق نهایی رسیدند و وی از هفته دوم روی نیمکت این تیم می نشیند.

بهزاد داداش زاده، بازیکن پرسپولیس در سال های 71 تا 75 است که سابقه بازی در تیم ملی را نیز در پرونده دارد.

تیم صنعت جوان ساری در هفته نخست رقابت‌های لیگ دو کشور در خانه با 2 گل مغلوب تیم پیام وحدت مشهد شد و در هفته دوم مهمان فولاد ب اهواز خواهد بود.

داداش زاده پس از قبول سرمربیگری صنعت ساری به خبرنگار ایلنا گفت: ساری و کلا استان مازندران پتانسیل بالایی در فوتبال دارند و واقعا حق این استان در فوتبال کشور بیش از این هاست اما مسئولان استانی باید کمک کنند تا نمایندگان فوتیال مازندران بتوانند به رده‌های بالاتر و لیگ دسته اول و لیگ برتر صعود کنند.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران در باره وضعیت فعلی صنعت ساری گفت: تیم صنعت توسط تعدادی از دوستان ما تشکیل شده و با عشق و علاقه این دوستان هست که الان وارد این مرحله شده ولی تیم داری و موفقیت حتی در دسته دوم فوتبال کشور کار دشواری است و بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند با عشق و علاقه چند نفر به مراحل بالا صعود کند.

داداش زاده افزود: البته حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران قول همکاری داده اند و توقع ما از سایر متولیان و مسئولان استان این است که ما را تنها نگذارند تا بتوانیم با کسب نتایج خوب و آبرومند راهی دسته اول شویم. من هم تمام اعتبار و آبرویم را گذاشته ام تا با همت بازیکنان و کمک مسئولان استان اینکار را انشالله به سرانجام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز