خبرگزاری کار ایران

جواب اعتماد اسکوچیچ را می‌دهم؛

خانزاده: پرسپولیس همیشه در قلب من است/می‌خواهم بدون‌حاشیه‌ فوتبال بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۳۲۲

مدافع فولاد خوزستان گفت: کمیته‌ استیناف لطف‌ بزرگی در حق من کرد و می‌توانم از این هفته برای فولاد به میدان بروم.

محمدرضا خان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درخواست تعلیق 3 ماه باقی‌مانده از زمان محرومیتم را به کمیته‌استیناف دادم و خوشحالم محرومیت من به حالت تعلیق در آمد.

وی ضمن بیان اینکه دوست ندارد به گذشته برگردد، افزود: آن اتفاق بد را فراموش کرده‌ام و به آینده فکر می‌کنم. من از این اشتباه درس بزرگی گرفتم و می‌خواهم بدون توجه به حاشیه‌ها به فوتبالم ادامه دهم.

خان‌زاده درباره وضعیت بد فولاد در جدول رده‌بندی گفت: این جایگاه اصلا زیبنده تیم بزرگی مثل فولاد نیست. شک نکنید از بازی بعد فولاد جدیدی را مشاهده خواهید کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: خودم را مدیون اسکوچیچ می‌دانم که در این شرایط سخت به من دست من را گرفت. شک نکنید جواب اعتماد این مرد دوست‌داشتنی را می‌دهم.

خان‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا در فولاد هم به عنوان مدافع راست بازی خواهد کرد، گفت: بارها اعلام کردم پست تخصصی من دفاع‌میانی است. خداراشکر در تمرینات در پست تخصصی بازی می‌کنم و امیدوارم در مسابقات نیز به عنوان مدافع‌میانی به کار گرفته شوم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت تیم سابقش گفت: در وهله اول اعلام کنم پرسپولیس همیشه در قلب من است اما درباره سئوال شما باید بگویم این تیم بازیکنان خوب و جوانی دارد و در پایان فصل جزو 3 تیم برتر خواهد بود.

خانزاده به دور شدنش از تیم ملی اشاره کرد و گفت: خیلی ساده تیم ملی را از دست دادم ولی تلاش خود را برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم‌ملی چند برابر خواهم کرد. من هنوز جوان هستم و به حضور در تیم ملی بسیار امید دارم.

وی در پایان از محبت هواداران فولاد تشکر کرد و گفت: مردم خونگرم خوزستان طی این مدت لطف زیادی به بنده داشتند. امیدوارم با ارائه بازی‌های قابل‌قبول این همه عشق و لطف هواداران فولاد را جبران کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز