خبرگزاری کار ایران

تکواندوی گرندپریکس- ترکیه؛

شکست ناباورانه هادی‌پور مقابل نماینده چین

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۸۶

روز دوم مسابقات گرندپریکس ترکیه با حذف ناباورانه نماینده کشورمان در وزن 58- کیلوگرم همراه بود.

به گزارش ایلنا، دومین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، با حضور 234 تکواندوکار از 50 کشور، از صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه "یاشار دوغو" شهر سامسون ترکیه آغاز شد و مبارزات تکواندوکاران اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری شد.

آرمین هادی پور، مسعود حجی زواره و مهدی خدابخشی، نمایندگان کشورمان در روز دوم این رقابت‌ها هستند.

مسابقات گرندپریکس با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در 4 وزن المپیکی زنان و مردان برگزار می شود و در پایان به دارندگان مدال طلا، 40 امتیاز، مدال نقره 24 امتیاز و مدال برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016، تعلق خواهد گرفت.

در وزن 58- کیلوگرم، آرمین هادی پور پس از برتری قاطعانه 18 بر 8 برابر مهمت دالوس از ترکیه در دور دوم به مصاف شاو ژائو از چین رفت و در پایان با نتیجه 13 بر 10 مغلوب نماینده چین شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

هادی پور در حالی در این مبارزه نتیجه را واگذار کرد که حریفش 20 سانتی متر از او بلندتر بود اما تکواندوکار شایسته کشورمان در طول سه راند مبارزه، رقابت پایاپایی را با این تکواندواکار باتجربه چینی انجام داد.

این بازیکن چینی مدال برنز جهان در سال 2015 و مدال نقره گرندپریکس در سال 2014 را در کارنامه داشت.

هادی پور اولین حضورش در مسابقات گرندپریکس را تجربه می کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز