خبرگزاری کار ایران

احساسم می‌گوید صعود می‌کنیم؛

منصوریان: الاهلی را نبریم لیاقت رسیدن به نیمه‌نهایی آسیا را نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۱۸۷

سرمربی تیم نفت در آستانه دیدار با الاهلی امارات گفت: احساسم این است بازی برگشت را 2 بر یک می بریم و به مرحله بعد صعود می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان که در برنامه 90 سخن می گفت، درباره آخرین وضعیت تیم نفت در امارات برای بازی با الاهلی گفت: تمام تلاش‌مان این است جدا از تغییر تاکتیک، از لحاظ روحی و روانی هم ریکاوری داشته باشیم و امید را به تیم برگردانیم. الان از لحاظ روحی 80 درصد آماده‌ایم.

وی افزود: در مسیر امارات خیلی از خانواده های ایرانی به ما می‌گفتند صرفا به خاطر تیم نفت به امارات آمده‌اند که این انرژی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم نفت درباره مشکلات مالی این تیم در روزهای گذشته، تاکید کرد: باید از وزیر نفت تشکر ‌کنم. سال گذشته قبل از بازی با تراکتورسازی هم به این مشکل خوردیم و سعی کردیم آستانه تحمل بالا ببریم ولی امسال در مسابقات آسیایی تلاش کردیم در نگاه وزیر نفت دیده شویم. خدا را شکر مشکلات الان حل شده و ما تشکر می کنیم که انرژی مثبتی به تیم وارد کردند.

منصوریان تاکید کرد: امیدوارم در این شرایط بازیکنان ما کار غیر ممکن را ممکن کنند و بتوانیم از این مرحله آسیا صعود کنیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار برای بازی خانگی نفت 25 تا 30 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند (بازی رفت با الاهلی)، تاکید کرد: ما معمولا بیرون از خانه بهتر بازی می کنیم. البته من امروز زمین الاهلی را دیدم که مثل فرش صاف بود.

سرمربی نفت ادامه داد: اگر بازی ما در تهران بدون گل هم تمام می‌شد باید در بازی برگشت گل می‌زدیم. اگر تیمی توانایی ندارد در این مرحله به الاهلی گل بزند لیاقت ندارد جزو چهار تیم برتر آسیا باشد. سعی ما در بازی برگشت این است که اول گل نخوریم و بعد یک گل بزنیم.

تیم‌های نفت تهران و الاهلی امارات فردا چهارشنبه در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز