خبرگزاری کار ایران

با کیفیت‌ترین فینال را دیدیم؛‌

سیدعباسی: باید در زمین بی‌طرف بازی می‌کردیم/شرایط دو تیم عادلانه نبود

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۴۷

سرمربی شهرداری ارومیه معتقد است دیدار نهایی فینال لیگ برتر باید در یک زمین بی‌طرف برگزار می‌شد.

به گزارش خبرنگارایلنا، جهانگیر سیدعباسی پس از شکست شاگردانش برابر پیکان در فینال لیگ برتر اظهار کرد: شرایط دو تیم در این مسابقه متفاوت بود زیرا ما خارج از خانه بازی می کردیم و شرایط عادلانه نبود. مسابقات لیگ باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا همه تیم ها بتوانند از امتیاز میزبانی بهره ببرند.

وی دیدار نهایی بیست و هشتمین دوره لیگ برتر را باکیفیت‌ترین فینال چندسال اخیر دانست و اضافه کرد: بازی در ورزشگاه آزادی برای پیکان بازی خانگی محسوب می شود. البته نمی خواهم پیروزی پیکان را زیر سوال ببرم اما ما در هشت مسابقه خانگی خود در ارومیه حتی یک ست هم به حریفان ندادیم.

سیدعباسی ادامه داد: تیم های شهرستانی نسبت به تهرانی ها در شرایط بدتری هستند زیرا برای حمل و نقل به شهرهای مختلف با مشکلات زیادی روبرو می شوند.

سرمربی شهرداری درباره تک‌بازی بودن فینال لیگ برتر والیبال توضیح داد: حتی اگر قرار باشد مسابقه فینال به صورت تک بازی و در یک شهر برگزار شود، این مسابقه باید در زمین بی طرف برگزار شود. این حرف من یک مسئله کلی است و حتی اگر سرمربی یک تیم تهرانی باشم هم بر این نظر خود پا فشاری می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز