خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

کوتاهی وزیر ورزش در ماجرای تخلف سربازان فوتبالیست/درخواست برخورد جدی با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۵۱۰

نماینده میاندوآب در مجلس با انتقاد از وقوع تخلف سربازان فوتبالیست و اینکه وزیر ورزش در این‌باره کوتاهی کرده، گفت: ستاد نیروهای مسلح تصمیم درستی گرفته و نمی‌توان از متخلف گذشت.

به گزارش ایلنا، مهدی عیسی‌زاده درباره درخواست وزیر ورزش برای بخشش سربازان متخلف، ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: در مملکت به متخلفان جایزه داده نمی‌شود؛ حتی باید در نظر داشت که لطف جمهوری اسلامی ایران بود که اجازه داد متخلفان تا این حد هم بازی کنند و اگر کشورهای دیگر بود، حتما برخورد جدی‌تری صورت می‌گرفت.

وی که با خانه ملت گفتگو می‌کرد، در ادامه افزود: اگر برخورد جدی با متخلفان صورت نگیرد، دیگران هم سوءاستفاده کرده و قطعا بازهم شاهد چنین تخلفاتی خواهیم بود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس خاطرنشان کرد: نارکارآمدی وزیر ورزش و جوانان را باید دلیل اصلی این اتفاق دانست زیرا وزارتخانه او از بین ۷۰ میلیون نفر جمعیت، توانایی تربیت ۴ بازیکن را نداشته است، پس چطور چنین شخصی یک وزارتخانه را اداره می‌کند.

عیسی‌زاده همچنین گفت: اگر اکنون وزیر درخواست می‌کند تا فوتبالیست‌های سرباز در تیم ملی باشند و به اردو و مسابقات خارج از کشور بروند، تضمینی وجود ندارد، بازگردند زیرا این اتفاق قبلا افتاده که بازیکنی بازنگشته؛ پس وزیر نباید دراین‌خصوص درخواستی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز