خبرگزاری کار ایران

رفع دغدغه ورزشکاران برای المپیک؛

رضایی: عملکرد فرنگی‌کاران راضی‌کننده نبود/ بررسی عملکرد تیم در شورای فنی

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۸۳۳

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تاکنون از نتایج فرنگی کاران در رقابت های جهانی آمریکا رضایت نداریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تلفیقی از کشتی گیران عنوان دار و دارای جایگاه و چند جوان راهی رقابت های جهانی آمریکا در لاس وگاس شد.

وی ادامه داد: فدراسیون در پایان روز دوم رقابت ها از مجموع عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی راضی نیست.

رضایی افزود: با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا المپیک بلافاصله پس از بازگشت تیم جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تشکیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای فنی با توجه به گزارش های دریافتی و ارزیابی از نحوه عملکرد این تیم اعلام نظر می کنند.

رضایی گفت : مردم به عنوان حامیان اصلی کشتی از عملکرد این تیم رضایت ندارند و این وظیفه فدراسیون است تا دغدغه آنها را برای حضور مناسب و در شان تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک برطرف کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن های 59 ، 66 ، 71 ، 75 ، 80 ، 85 ، 98 و 130 کیلوگرم از 16 شهریورماه در لاس وگاس آغاز شده است و به غیر از وزن های 71 و 80 کیلوگرم بقیه وزنها می توانند سهمیه المپیک برزیل را بگیرند.

تاکنون قاسم رضایی نماینده کشورمان در وزن 98 کیلوگرم مدال نقره و یوسف قادریان نماینده وزن 80 کیلوگرم مدال برنز این رقابت ها را کسب کرده اند .

این در حالی است که حمید سوریان ، افشین بیابانگرد، مهدی زیدوند و مهدی علیاری از دور مسابقات حذف شدند.

پنجاه و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو تا 19 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز