خبرگزاری کار ایران

جوانگرایی باید تدریجی باشد؛

دایی: تیم ملی نباید دچار چالش شود/گوام را با وجود باتجربه‌ها بردیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۹۴۴

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: نباید اجازه بدهیم برخی مسائل و حاشیه ها تیم ملی را دچار چالش کند.

به گزارش ایلنا، علی دایی در یک برنامه تلویزیون محلی در اردبیل ضمن بیان این مطلب افزود: باید همه از تیم ملی فوتبال حمایت کنند، الان برخی مسایل و حاشیه هایی دراطراف تیم ملی، سرمربی و در رابطه با فدراسیون و وزرات ورزش وجود دارد که این مسایل تیم را دچار چالش می کند.

وی افزود: باید از حاشیه سازی برای تیم ملی اجتناب کرد و همه به فکر حمایت از تیم ملی باشند تا این تیم به بازی های جهانی صعود کند.

دایی صعود تیم ملی به جام جهانی را محتمل دانست و گفت : البته این به شرطی است که از تیم حمایت لازم انجام گیرد.

وی در رابطه با جوانگرایی در تیم ملی گفت: به جوانگرایی اعتقاد دارم اما نه جوانگرایی صرف ، این کار باید به تدریج و آرام آرام صورت گیرد.

وی بیان کرد: در بازی با تاجیکستان تکیه بیش از اندازه تیم به بازیکنان جوان نتیجه نداد و مساوی کردیم و در بازی با گوام نیز پس از کسب نتیجه با حضور باتجربه های تیم در نیمه اول در نیمه دوم به جوان‌ها میدان داده شد.

وی اظهارکرد: دربازی فوتبال باید بدون توجه به سن، به بازیکنان آماده میدان داد، هر کس با هر سنی اگر آماده باشد باید مورد استفاده قرار گیرد ضمن اینکه پشتوانه سازی نیز برای آن صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صبا باتری قم درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: تیم صبا دیر بسته شد و تنها چند جلسه تا شروع لیگ برتر فرصت تمرین و آمادگی داشت.

وی با اشاره به برگزاری اردوی سرعین و نیز گفت: تعطیلات لیگ فرصتی فراهم کرد تا با برپایی اردو در استان اردبیل بازیکنان را از نظر بدنی آماده تر کنیم .در اردوی استان اردبیل 14جلسه تمرین و یک بازی دوستانه با گسترش فولاد تبریز برگزار کردیم که درآمادگی تیم بویژه از نظر بدنی بسیار تاثیر گذار بود.

دایی در پایان گفت: هم اکنون بسیار آماده‌تر از گذشته وارد بازی‌های لیگ می‌شویم و از این پس صبا با چهره ای دیگری در مسابقات حاضر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز