خبرگزاری کار ایران

هدف اصلی، هماهنگی بیشتر؛

خاکپور: شرایط اردوی هلند رضایت‌بخش است/ اولویت با تیم بزرگسالان است

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۶۵۵

سرمربی تیم ملی امید معتقد است شرایط اردویی تیم در هلند در بهترین وضعیت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور درباره برگزاری اردوی‌ هلند گفت: خوشبختانه شرایط لازم برای برپایی این اردو فراهم شد و تیم امید بدون کوچک‌ترین مشکلی به محل برگزاری اردو رسید.

وی ادامه داد: امکاناتی خوبی از جمله 5 زمین تمرین با کیفیت، سالن بدنسازی حرفه‌ای و پیشرفته و استخر در اختیار تیم امید قرار گرفته تا بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای تمرینات آماده‌سازی خودمان را برگزار کنیم. ضمن اینکه محل اسکان و بحث تغذیه‌ای بازیکنان نیز کاملا رضایت‌بخش است.

سرمربی تیم ملی امید درباره هدف برگزاری این اردو گفت: هدف اصلی ما هماهنگی بیشتر و القای افکار تیمی و گروهی به بازیکنان است، ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی که برگزار خواهیم کرد به کسب تجربه و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت تیم ما کمک خواهد کرد و اعضای کادر فنی تیم امید نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد تا نتیجه دلخواه را از برگزاری این اردو بگیریم.

خاکپور درباره عدم حضور برخی بازیکنان تیم‌امید که به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند در اردوی هلند گفت: از ابتدای کار هم موضع ما این بود که اولویت با بازی‌های رسمی است و همچنان همین موضع‌گیری را داریم. حضور چند بازیکن امید در تیم ملی بزرگسالان نشان از توانایی و پتانسیل بالای تیم امید دارد و برای تمامی این بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز