خبرگزاری کار ایران

زندگی ادامه دارد؛

خاکپور: حرفه‌ای نبودیم و باختیم/ قول دادن در فوتبال بی‌معنی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۵۷

سرمربی تیم الپیک ایران معتقد است به دلیل حرفه‌ای نبودن بازیکنانش، برابر عربستان شکست خورده است.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور پس از دیدار تیم‌ امید ایران مقابل عربستان در نشست خبری اظهار کرد: امروز تمرکز لازم را برای ارائه یک بازی خوب نداشتیم اما بازیکنانم تمام تلاششان را انجام دادند و کسی کم‌کاری نکرد.

وی افزود: روی اشتباهی فردی گل خوردیم اما در ادامه فرصت‌های ما به گل تبدیل نشد. اگر می توانستیم در نیمه نخست دروازه حریف را باز کنیم شرایط فرق می‌کرد.

خاکپور با بیان اینکه از نمایش شاگردانش راضی است، اضافه کرد: به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها با تمام وجود تلاش کردند. ما رو ضعف حرفه ای نبودن بازیکنان‌مان باختیم. شاد روی این موضوع باید برنامه‌ریزی کنیم. در کل باید بگویم فوتبال همین است. یک سر آن برد و یک سر آن باخت است. زندگی ادامه دارد. باید از این شکست درس بگیریم و به آینده فکر کنیم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به این شکست، قولی برای صعود به المپیک می‌دهید؟ گفت: هیچکس در فوتبال نمی تواند قولی بدهد. با این حال من این قول را می‌دهم که بازیکنانم با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران تلاش کنند. ما فقط 30 روز است که با تیم تمرین کرده‌ایم و این زمان واقعا کم است. فاصله میان بازی‌ها هم کم بود و ما مجبور بودیم در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کنیم تا انرژی میان بازیکنان تقسیم شود.

وی اضافه کرد: ما واقعا به خاطر حرفه‌ای نبودن بازیکنان‌مان نتیجه را واگذار کردیم. من فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم که قول دادن در فوتبال معنایی ندارد. کسی هم که قول می‌دهد از فوتبال چیزی نمی‌داند. از همه هواداران و رسانه‌ها که از تیم ملی امید حمایت کردند تشکر می‌کنم. این تیم متعلق به همه مردم ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز